sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Street SM 2013

TÄTTTÄTÄDÄÄ!

Tänään ne oli, pumtsäkäpum! Mitä hittoo, vuosi reenattu ja nyt vihdoin koitti se päivä, että päästiin näyttämään muille se mitä me osataan! Kuten arvata saattaa fiilis on ollu katossa koko viikonlopun ja varsinki tänään, ku oli meijän vuoro astua lavalle.

Meijän sarja oli siis katutanssimuodostelma aikuiset. Lopullinen sijoitus oli 9, mihin oon täysin tyytyväinen. Fiilis oli niin huippu, siis niiiin huippu.. mahtavinta oli päästä tanssimaan! Minusta outoa oli se, että mulla ei jännittäny kisat yhtään, vaan mulla oli sellanen olo että hitto mää näytän mitä osaan! :D Mieletöntä!

Ai niin, näytin snäpäri (lippis) päässä ihan Stigiltä. Ei kai siinä. Puumaa mä metsästän! Hah, sitte ku mulle laitettiin tekoripset ni näytin ihan Drag Queeniltä. Tjöö. Ei se loppupäivästä enää niin paha ollu ku päivän oli tottunu tuohon lookkiin ;)

Ennen lavalle menoa fiilis oli ihan mahtava ja en tienny että pitäskö itkeä vai nauraa.. no meikähän tunnetusti teki niitä molempia, kuinkas muutenkaan :D Sitte parasta oli ku tultii lavalta pois ni saman tien märyt! Elän joo vähän tunteella näitä juttuja..

Kiitos menneestä vuojesta Dg J08 Crewille ja Julianille. Vuosi oli mahtava, en unohda koskaan <3 Ja vaikka itte sanonki niin oon kehittyny tämän aikana ihan hurjasti tanssijana ja oon saanu paljo esiintymisvarmuutta lissää. Nam.

Tässä vähän kuvasatoa. Kiitos kuvista Emman kameralle ja sen kaverille joka näitä napsi.

Tästä se lähtee!


Fiilistelyä

Nimimerkillä "Jenni - ekaa kertaa SM - kisoissa" :))

2 kommenttia: