maanantai 15. huhtikuuta 2013

Postia kaukaa

Mulle iski tänään mahatauti.. kaikki vaan ulos mitä suuhun pistää.. varmasti haluaisitte kuulla tästä asiasta lisää mutta sori, vaihan aihetta ;)

Minulle tuli tänään postia kaukaa, Afrikasta. Sain ensimmäisen kirjeen kummilapseltani! :) Oon ihan mielissään.. en ees malttanu kävellä sisälle kotiin ennenko avasin kirjeen ja luin. Hommasin siis aikanaan kummilapsen, tässä infoa siitä jos joku ei ole vielä asiasta tiennyt : kummilapsipostaus .


Oli jotenki hassua ajatella että tämä kirje on nyt ihan oikeasti tullut Afrikasta asti. Minun kummityttö on tosiaan 2.5 vuotias, ja sen puolesta kirjoittaa äiskä ja iskä, ja kirjeen sitten kääntää englanniksi paikallinen työntekijä sieltä lapsikylästä. Oon oikeasti ihan mielissään, aivan huippua!

Kirjeessä A:n vanhemmat kertoi kaiken olevan hyvin ja sen isä oli saanut töitä ihan vasta. Ne kertoi myös kotioloista ja A raapustanu mulle kynällä pari viivaakin kirjeen alanurkkaan <3. Kovasti lupasi piirustuksia lähettää, kunhan kasvaa ja pystyy piirtämään kunnolla. Perhe kiitteli hirveästi sitä, että ollaan Mikon kanssa A:n kummeja. Tuli hyvä mieli.

Nyt mietin ja pohdin, mitä kirjoitan seuraavaan kirjeeseen ja eritoten sitä, mitä ostan A:lle lahjaksi.. Heinäkuussa on nimittäin suuri päivä, tämä ihana tyttö täyttää 3 vuotta. Olen miettinyt värikyniä, palapeliä, muistipeliä, paitaa.. apua en osaa päättää! :)

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti