lauantai 13. huhtikuuta 2013

Kitara, taivas ja tähdet

Hohoo, tulipa otsikko.. :)

Mulla hurisee ihan mukavasti. Töissä menee hyvin, paitsi kaks työkaveria jää ens viikon jälkeen pitkälle sairaslomalle ja saan ihan uuden työkaverin sitten. Syksyn työkuviot mietityttää, oon hakenu muutamiin paikkoihin vaikka on mulle tuossa nykysessäki paikassa luvattu jatkoa.. en vaan usko ennenkuin on nimi paperissa.. jotenka työnhaku on ollut nyt in! Viikon päästä on ensimmäinen työhaastattelu. Vähän jännällä fiiliksellä meen, ku toisaalta toivon että nappaa (tiedän sitten että on töitä syksylle), mut toisaalta toivon ettei nappaa, ku sitte pääsen tuohon nykyseen (jos sopimus jatkuu). Hankalaa tämä elämä. :)

Tanssia on taasen ollut, kohta ne kisat on. Nyt eilisten reenien jälkeen on enää neljät reenit.. äkkiä ne vähenee ja tuntuu että on vielä miljoona asiaa mitkä pitää tarkentaa. Eilen olin reeneissä aivan hullun väsyneenä, viikon unisaldo on 22h. Joo-o, mulla pitäis opetella menemään aikasin nukkumaan, mutta ku ei se uni tuu ennen klo 00.. Nyt oon kuitenki nukkunu hyvin ja tämän päivän reenejä ootan jo innoissaan!

Kävin muuten ekkaa kertaa elämässä reenaamassa yksinään. Meijän omalle tanssitunnille ei tullu kettää muita, niin päätin käyttää tilanteen hyödyksi ja reenasin muokkaa. Oli mukava reenata, ku kuvasin itteä samalla ja sitte huomas kaikkia virheitä mitä teki ja sitten vaan uusiksi ja uusiksi. Vejin kotona vielä sitten lihaskuntoa ja harjottelin paria hankalaa kohtaa, että saisin ne menemään oikein. Tuli hyvä fiilis!


Niin ja tosiaan tuo otsikko. Hommasin itselle akustisen kitaran.. <3 Oon haaveillu kitarasta jo pitkään ja oon halunnu oppia sitä soittamaan.. nyt se on vihdoin mahdollista, jee! :) Ostin tuon netin kautta käytettynä.. sillä miehellä oli monta kitaraa ja se oli tuota soitellu omien sanojensa mukaan muutaman kerran. Kitara on Ibanez V50 ja metallikielillä. Ääni on aivan ihana. Sain mukaan kantopussia, nuotteja, virityslaitteen, fiksauslaitteet jne. Koko paketti 50e, aika hyvät kaupat vaikka itse sanonkin. Kitara itsessään on ihan uuden veroinen. :)


Kesällä meen kitarakurssille.. nyt osaan jo muutaman laulun.. ja Nothing else mattersin introa. Nam. Herkku. :)

Mukavaa lauantaita kaikille! :)

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti