lauantai 6. huhtikuuta 2013

Fiilistelyä

Moikka!

Pakko tehä tanssipostaus! Eilen pääsin pitkästä aikaa muokkareeneihin tekemäänki jottai (oon ollu sairaana parisen viikkoa). Meitä oli reeneissä vaan kuus, ku kaikki muut lepäs ja valmistautu SM - karsintoihin Vaasaan. Kaikki lajit ei siis mee karsintojen kautta, tuokaan meijän muodostelma ei mee. Siksi osa menee karsintohiin, ku niillä on esim. soolossa ja duossa siellä karsinnat. Me nähtii alkuun tuossa meijän muokassa tanssivien tekemät kisapätkät ennen ko ne lähti karsintoihin/kotiin/nukkumaan ja täytyy kyllä sanoa, että meni ihan kylmät väreet. Tuli tosi hyvä fiilis ja tytöt veti ihan hullun hyvin! Toivottavasti pääsevät jatkoon Ouluun. :)

Niin ja ne meijän reenit. Ne oli huiput ku käytii läpi kaikkien vaikeita kohtia ja meikä oppi vihdoin, että miten yks tosi ärsyttävä kohta menee. Okei, oon tehny siitä itelle ärsyttävän kohdan, ku en oo aikasemmin osannu sitä. Nyt tiedän minun askeleet täsmälleen ja voin reenata tota kohtaa kotona JEE! Huippua!

Julle (koreografi) kerto että meillä on enää kuudet reenit ennen kisoja. KUUDET? Täh! mihin se aika meni? :D Tuntuu, että nehän on jo ihan kohta, ja niinhän ne onkin... enää kolme viikkoa. Hui. Meijän ryhmä tanssahtelee siis sunnuntaina (muodostelma aikuiset 1).. että mars matkaan ja lippukauppaan!

Oon jotenki ihan mielissään. Oon kattonu netistä vanhoja kisapätkiä menneiltä vuosilta.. En siis itte oo ennen osallistunu, vaan muiden ryhmien. Kohta on kisat, ihan kohta. Maksoin just jäsenmaksun FDO:lle ja kisamaksun Street SM 2013:seen. Oikeasti ihan huippua!

Nyt mulla on vapaapäivä ja omistan sen muokalle ja parhaalle kaverille. Laitoin just päiväsaunan lämpiämään ja ennen saunomista vejän kunnon muokkisreenit. Mielissään.

Terkuin Jenni (se, jonka jalka heiluu jo musiikin tahtiin..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti