sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Tehkää lapsia!

Hellurei ja hellät tunteet!

Mulla on tässä viimeaikoina pyöriny mielessä vaan syksy ja kesä! Nyt ku saatiin nuo SM - kisat pakettiin, niin jotenki pystyy taas keskittymään normaaliin arkeen. Ei siinä, mieluusti olisin ajattelematta näitä asioita mutta pakkokaitseon. Ai niin, tässä SM - kisojen tulokset.

Asiahan on niin, että meikällä loppuu kesäkuussa määräaikanen soppari. Sen jälkeen mulla on töiden puolelta... öö, ei mitään! Tämä on niin outoa minun kohalla, en oo ollu vuoden 2007 jälkeen ollenkaa työttömänä, ja tuo on aika pitkä aika kuitenkin.

Oon juossu työhaastatteluissa ja nyt viime torstaina mulla oli sellainen "rento" 2.5 h ryhmätyöhaastattelu. Taisin siellä puhua liikaa, ku olin niin innoissaan siitä työpaikasta! :D Saapa nähä tuleeko miinusta ku olin niin paljo äänessä, mutta annoin mää kyllä muidenki puhua... mitä nyt välillä kommentoin ja korjasin väliin tietty ;)

Tuossa nykysessä paikassa mulla jatkuu soppari jos sinne hakee tarpeeksi lapsia hoitoon. Nyt on niin monet yksityiset päiväkodit avannu ovensa, että meiän lapsimäärät vähenee. Silti mulla vähän ärsyttää, sillä mulle luvattiin syksylle vakiopaikka, mutta eihän sille mitään voi jos lapsia ei tuu. Tehkää hyvät ihmiset niitä lapsia!!

Ai niin, tein jotain hurjaakin. Hain töitä vähän eri paikkaan.. tästä lisää, jos jotain kerrottavaa ilmenee. :)

Niin ja jotain muutaki hurjaa tein eilen: Kävin Pudiksen paikallisessa.. viimekerrasta taitaa olla kolmisen vuotta? Noh, totesin vain että samat naamat vähän uusilla höystettynä siellä oli ja sama meininki, huonoa karaokea ja tahmaset lattiat. Mutta parasta oli Mikon kanssa vejättää tanssilattialla ihan täysillä paikallisten ammareitten seassa.. hoho.. :D

On se hieno, Pudiksen toinen paikallinen  ;)

Ai niin, auto lasahti!

Palataan astiaan, ehkä mulla on ens kerralla jotain uutisia työrintamalta.

Terkkuin Jenni





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti