keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Töitä!

Jippijaijeeeeeei!

Kerrotaanpa tää nyt tälleen tarkasti. Mulle soitettiin tiistaina töihin aamun aikana, enkä ehtiny vastaamaan ku en pahemmin omaa puhelinta työpäivän aikana katso. Noo, sitten hain lounaskärryt ja menin jakamaan lapsille lounasta. Ajattelin siinä sitten samalla vilkaista, olisko tullu viestiä tai jotain. Hmm, outo numero soittanut. Ensin mietin, että varmaan joku lehtimyyjä, mutta päätin kuitenni soittaa takasin.

Puhelimessa vastasi nainen virallisen kuuloisena. Vähän aikaa poristiin ja sitten hän kertoi että minä, siis MINÄ olen tullut valituksi vakituiseksi työntekijäksi! waaaat! Siinähän meni sitten pasmat ihan sekasi ja en tienny mitä teen ja sitten tuli itkut ja kiljahdukset ja ja ja.. lapset katto minua suu auki että mikä tuolle nyt tuli. Lounaan jakaminen meni ihan hänekseen, en tienny mihin kuuluu peruna ja mihin laitan lautasen ja kuljin varmaan 5 minsaa lautanen kädessä eestakas kunnes menin pyytämään työkaverin avuksi jakamaan ruokaa, ku en osannu ajatella mitään :D

Ei hitsi, oon ollu ihan paineissa siitä saanko töitä ja nyt se varmistu, oon niiiiiiin onnellinen ja tyytyväinen. Kaiken lisäksi se oli se paikka, mihin eniten halusin. Hakijoita oli lähes 400 ja minut valittiin, uskomatonta! :) Päiväkoti mihin meen on ihan uusi, joka aukeaa elokuussa 2013. Oon niin innoissaan!! :) Hyvä minä!!

Ai niin, tää ei oo ees todellista mutta paras kaveri sai maanantaina tietää saavansa vakipaikan myös. Perjantaina vähän juhlistettaan meitä molempia! :) Pitää vaan kattoa mitä tehään, ku minun polvi meni taasen vaihteeksi särki. Töissä piti komentaa yhtä poikaa ja juoksin sen perään ja otin kiinni, niin siinä sitten tärähti vasen jalka ja nyt en saa sitä kunnolla suoraksi enkä koukkuun. Pittää kattoa josko tässä kepit tai jotku joutuu hakemaan ku välillä ei pysty kävelemmään. Tanssit on tältä keväältä sitten tanssittu, mutta syksyllä uudella innolla ja paremmalla jalalla! :)

Hei ja kaverit on kaipaillu meijän kisavetoa Street SM 2013 kisoista.. tässäpä linkkiä, käykää tsekkaa: Katutanssimuodostelma Dg J08, sija 9 :) Kiitos vielä kaikille, etenkin Jullelle!

Terkuin Jenni ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti