maanantai 9. joulukuuta 2013

Tonttuilua

Joulu on kohta.. siis täh? Joulu on kohta? Mihin tää aika menee?

Joulu siis todellakin on jo parin viikon päästä ja minulla ei oo mitään lahjoja ostettuna, koska

A) Minä en oo ehtiny

B) Minulla ei oo hirveenä rahhaa

C) On mulla oikiasti pari lahjaa. Vain pari.

Täällä Oulussa on ihanasti lunta maassa, ja olo on tonttuinen ja jouluinen. Töissä on laulettu joululauluja, kurkattu joulukalenteriin ja ens viikolla leivotaan pipareita. Saapa nähä meneekö taikinaa yhtään uuniin, ku leipomiskavereina on meijän pienet :D

Oon väkertäny joulukortteja taasen tuttuun tapaan. Tänä vuonna en lähetä ku 20 korttia, koska pittää yrittää pijättää budjetti kasassa :)

Tälläsiä kortteja saattaapi tipahella postilaatikoihin:


Tosin muutama saattaapi saaha vähän erilaisen, väliäkö sillä.. tärkeintä on, että nää menee joskus perillekin. Posti kai lakkoilee vielä?

Sain tännää ensimmäisen joululahjan Annikalta. Se on pehmeä, eikä kolise, ei kilise, eikä haise hassulle. Pitää aina tehä tämmösen lahjahöperön perustutkimus. Jouluna sitte kurkataan, mitä paketista paljastuu ;)


Mää leivoin tännää torttuja. Tai no, voiko sitä edes leipomiseksi kutsua ku valmiista taikinasta ja luumumarmeladista loihtii räpellyksiä? :D No, kuitenkin. Tortut on herkkua. Nam.


Ai niin, meille muutti tänään uus tonttu <3 :)


Tulipa tästä fiksu postaus. Mukavaa joulunaikaa!

P.S: Alotin työt Syötteellä taasen. Ja määhän tykkään ku tonttu puurosta! :D

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti