torstai 28. marraskuuta 2013

Punajuuria ja rikkonaisia tuoleja

Moikka!

Tässä nyt on tapahtunu kaikenlaista pöliää. On siinäkin muuten sana, pöliä. Minun vantaalla asuva kaveri ei tienny mikä on pöliä. Onkaitse pöliä.

Töissä on menny mukavasti ja hommat jatkui koeajan jälkeen. Hui, oon siis oikeasti vakituinen työntekijä. Jännää. Nyt voi vissiin vetää överiksi, ku ei oo huolta enää koeajasta? ;)

Mää oon hommannu itelle lisätöitä, ku Mikko on ollu nyt vähän aikaa työttömänä ja ollaan eletty minun suuren suurella lastenhoitajan palkalla. Meijän elämä on siis ollu aika luksusta viimeiset pari kuukautta. On syöty kaviaaria, sisäfilettä ja hampaat on pesty shamppanjalla... NOT! No mutta, ehkä näin tapahtuu joskus? Tosin kaviaari on varmaan pahaa, ja shamppanja tekee hampaat tahmaseksi. Ehkä tää nykynen tilanne on ihan jees!

Oon ostanu fiksuna jo elokuussa muutamat joululahjat ja vielä pitäisi pari ostaa/tilata. Miehille on aina hankala ostaa, erityisesti isälle ja tuolle Mikolle. Se nyt meni vieläpä valmistumaan koulusta ni eihän tässä oo ku valmistujais-, synttäri- ja joululahjat hankittavana. Kyllä on elämä helppoa! 

Oon löytäny muuten uuden rakkauden ruoasta. Punajuuri. Nam. Tai no kyllä mää olin ennenki jo vähän ihastunu, mutta nyt oon ihan hurahtanu. Ostetiin pussi punajuuria ja tehtiin uunissa. Vähänkö hyvvää!
Tässä on pahhaa juustopastaa, hyvvää halloumia ja ihanaa punajuurta.

Meillä on taasen ollu peli-iltoja. Pelaillaan siis hyvällä porukalla aina sillon tällön muutama tunti (Lue: puoli päivää) kaikenlaisia lautapelejä. Nyt oli hyvä ilta, olin voitokas! Niin ja nyt ei mitään sellasia ajatuksia että "Jenni leuhottaa ku se kerranki voittaa". Pöh. ;) Niin ja kyllä meitä vähän naurattiki. Meillä meni tuoli rikki kesken pelin. Sen jalat levis niinko Bambin jalat. Nyt meillei voi tulla ennää ku yks vieras kerrallaan, sori vaan. :D

Hups!

Huomasin että tää minun postaus on ihan sekava. Puhun ekana aidanseipäästä ja sitte tädin veljen kaimasta. No ei se mittää, meilläki on nyt lunta! <3


Nyt alan kattomaan ensisilmäyksellä, joka on muuten huippu sarja! Niin ja minähän oon koko ajan sanonu sen ohjelman nimen väärin. Hehkutin yhelle kaverille, että vähänkö se Sillä silmällä on hyvä sarja ja kerroin vielä sen, että katotaan sitä mikon kans joka ilta. Tjoo. Kaverilla oli hauskaa ku luuli minun olevan koukussa siihen homojen sisustusohjelmaan. Oon pöliä.

Terkuin Jenni

P.S: Siisti laittaa tälle postaukselle tunnisteita ku saa laittaa lähes kaikki maailman asiat. Kyllä meikä onnistuu aina näissä "pysytään aiheessa" - jutuissa 8)

2 kommenttia: