sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Mikko on insinööri!

Mikon valmistujaisia juhlittiin eilen Pudiksella. Paikalla oli Mikon sukua, minun sukua ja muutamia hyviä kavereita. Harmittaa, ettei kaikki päässy paikalle. Oli muuten eka kerta, ku meijän suvut kohtasi. Katotaan, tohtiiko seuraavaa kertaa (lue: häitä) ees koskaan järjestää ;)

Juhulat alotettiin juhlallisesti lasillisilla ja parilla puhheella. Mikon paras kaveri Aatee piti sille puheen, ja sillä ei tarvinu ku avata suu, ni mulla rupes vuotaan silimä. Ei ollu vissii siivottu sitä ravintolaa kovin vasta? ;)

Sitte me syötiin ja jutusteltiin ja kalkkikset pääsiki sitte kotikoloihinsa lepäilemään. Meikä vetelee tällästä hervotonta tonttuläppää tänne väliin. Kotikolot?

Me nuoriso lähettii syömisten jatkoille. Oli vuokrattuna saunatilat ja ja siellähän oli lystiä. Miehet sauno ja me muut pelailtiin ootellessa pelejä, Sitte pelattiin porukalla Aliasta enkuksi. Niin tosiaan, meillä oli yks vieras Englannista, joten syy tuohon enkkuun selviää kai tällä? Niin ja pakko hehkuttaa, oon ihan mielissään. Minä pelasin aliasta enkuksi ja minun tiimi voitti! Meikän enkun taidot ku ottaa huomioon ni täyty olla aika paskoja pelikumppaneita. ;D

Illanpäälle lähimmä sitte kurkkariin, joka on Pudiksen paikallinen "helmi". Siellähän meillä riitti lystiä. Oli karaokea, humppaa ja tanssia. Huhhuh. Ens kerran voiski mennä sitte joskus muutaman vuoden päästä, if you know what I mean, ;)

Kiitos kaikille mukana olleille, meilloli oikeen rattosaa!

Jenni ja Mikko


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti