lauantai 8. kesäkuuta 2013

Lomafiiliksiä

Moikka kaikki ja ihanaa kesää!

Minulla on loma. Ihanaa. En ees usko että oon oikeasti lomalla, kohta joku kuitenki soittaa mulle vihasena että "Jenni missä oot, sun piti tulla aamuvuoroon!!".. :D

Halusin tähän bloggaukseen kuvia, mutten oo jaksanu raahata kameraa mukaan minnekkää. Okei, oon lomalla. Lomalla en tee mitään ylimmäräistä. Olenhan lomalla. Joo, tuliko kaikille varmasti selväksi että olen lomalla? ;)

No puhutaan vähän töistäkin. Olin ma-ke sovakurssilla töissä. Sovakurssi on siis sopeutumisvalmennuskurssi. Kurssille tulee perheitä, joille on syntyny perheeseen joku erityistä tukea tarvitseva lapsi, ja kursseilta saa uutta tietoa ja ennenkaikkea vertaistukea. Tärkeitä kursseja, antaa paljon. Myös meille hoitajille. Vanhempien palautteista tulee hyvä mieli. Kerran eräällä kurssilla joku äiti kirjoitti palautelomakkeeseen "kiitos, tämä kurssi on avannut silmäni. Näen oman tyttöni arvokkaana kultakimpaleena, enkä taakkana. Rakastan tytärtäni sellaisena kuin hän on.". Voisiko enempää toivoa? Voisiko tähän sanoa, että kurssi on onnistunut, ainakin tämän perheen osalta? Tykkään niin tuosta työstä. Harmittaa, kun meidän perheelle ei ole aikanaan tuollaista järjestetty, olisi ollut todella mielenkiintoinen tavata muita samassa tilanteessa olevia.

Hmm. Nyt kahtena lomapäivänä oon kerenny tehä vaikka mitä. Oon allekirjoittanu työsopimuksen loppuelämäkseni (apua, näin sanottuna se kuullostaa pelottavalta) ja tästä oon mielissään!! :) Sitten oon käyny työkkärissä ruinaamassa rahaa kesän ajalta.. olenhan työtön lomalainen. Oon käyny torilla, viettäny entisen työporukan virkistysiltaa.. kelit on kyllä suosineet!

Tänään aloitin kirppistelyn pitkästä aikaa. Nyt on rompetta mitä myyä! Elikkä Second Hand Storeen kaikki  penkomaan pöytää nro 60! Sieltä löytyypi S-M kokosta vaatetta, osa käyttämättömiä (joo tiiän, teen aina heräteostoksia jotka jää kaappiin lojumaan :D). Kipin kapin sinne nyt!

Ja joo, mulla on jo idioottirajat! Olin tänää kattomassa Can you dig it - tanssibattleja ja siellä seisoskelin pari tuntia auringossa caprit jalassa. Nyt mulla sitte menee pohkeessa rusketusrajat. Ai että on tyylikästä!

Nyt tää tyylikäs neiti lähtee nukkumaan uusine hienoine rajoineen. Yöt!

Jenni


1 kommentti: