lauantai 1. kesäkuuta 2013

Hyvästejä ja uusia tuulia

Moikkismoi!

Täällä on ollu monta päivää jo hellettä! ihanaa! :) Oulun seutu oli uutisten mukaan tässä muutama päivä sitten Euroopan lämpimin paikka, huhhuh! Oli hauska ku iltalehessä oli uutinen, että "Unohda Kanarian loma, mene lomalle Lappiin, luvattu +30C".. :D Eli lämmintä on riittänynnä!

Sekin päivä koitti, että mulla oli nykyisessä työpaikassa viimeinen päivä. Hieman on haikea fiilis, mutta toisaalta odotan innoissani tulevaa. Oon tämmöönen herkkä tunteilija hössöttäjä romantikko ja halusin muistaa jokaista työkaveria siivoojasta pomoon. Ostin kaikille ruusut ja niitä sitten eilettäin jaoin tippa linsissä töissä. :´)

Kaikki minun viis omahoitajuuslasta oli hoijossa ja sain jokaiselta paaaljon haleja. Lupasin mennä käymään vielä kesän aikana niitä moikkaamassa. Sain vanhemmilta ihan liikaa lahjoja, mutta tuli siitä kyllä hyvä mieli, kun he muistivat :)

Ylhäällä lahjapöytää.. kaikki ei ees oo tuossa ku ei ne ehtiny kuvvaan! Kukkia, karkkia, muki, sisustusjuttuja, lahjakortteja yms yms. :) kiitos kaikille! En ois tarvinu mittää!

Tässä on kortti minun yhden omahoitajuus lapsen vanhemmilta:

..ja voin kertoa, että mulle tuli tästä älyttömän hyvä mieli. :´)

Syksyllä meen tosiaan töihin ihan uuteen päiväkotiin. Paras kaveri sai kans tietää saavansa vakkaripaikan (kuten jo aikaisemmin täällä kerroin), ja tässä kuva kun juhlistimme tätä taannoin yhdessä:


Ens viikolla minulla on vielä yks sova-leiri millä oon hommissa ja sitten aion nauttia LOMASTA. Waaaat? mulla ei oo ollu lomaa kesällä ku viimeeks vuonna 2007! Sen jälkeen joka ikinen kesä-elokuu töissä. Ehkä oon tän ansainnu. Nauttikaa ihmiset lämmöstä, auringosta, hyvästä seurasta, toisista ihmisistä, vapaudesta, töistä, kesästä, ihanista hetkistä.. niin minä ainakin teen! Soronoo!

Jenni :)

2 kommenttia: