tiistai 2. tammikuuta 2018

Vuosi 2017

Heippahei!

On jälleen aika kerrata vuoden 2017 tapahtumat. Takana on yksi elämäni ihanimmista vuosista! :)

Tänä vuonna olen kokenut paljon iloa ja surua, kokenut menetyksiä ja saavuttanut suuria asioita. Minusta on tullut äiti pienelle tytölle. Samoihin aikoihin rakas pappa nukkui pois. Olen opetellut venymään, joustamaan ja jakamaan huomiota kahdelle lapselle. Olen kuullut "rakastan sinua äiti". Olen valvonut öitä. Esikoiseni on mennyt päiväkodin isojen ryhmään. Olen aloittanut uuden harrastuksen. Olen kasvanut ihmisenä. 

Tänä vuonna minusta tuntuu, etten ole ehtinyt nähdä kavereita ollenkaan! Perhearki vie paljon aikaa, ja Mikko tekee suhteellisen pitkää työpäivää. Yksi lupauksista ensi vuodelle onkin, että näen enemmän ystäviä :)

Tässäpäs pientä koostetta meidän vuodesta 2017:

TAMMIKUU

Tammikuussa leikimme paljon joulupukin tuomilla leluilla. Yksi pojan lemppareista oli eläinlotto, jota pelattiin useita kertoja päivässä. Kova pakkanen aiheutti sen, että oltiin paljon sisällä. Minulle ei tainnut olla sopivia toppahousuja olemassakaan :D

Tammikuussa meillä on aina perinteinen auton katsastus, ja perinteen mukaan se ei mene ikinä läpi! Myös poika oli kova korjailemaan (on yhäkin) erilaisia koneita, etenkin autoja. Niitä korjaillaan harva se päivä. Yleensä autosta on menneet renkaat puhki :)

Tammikuun lopussa hyvä ystäväni sai pienen tytön 


HELMIKUU

Helmikuussa pakkaset hieman hellitti, ja pääsimme nauttimaan lumesta! Teimme takapihalle paljon poroja ja hevosia, jolla ratsastettiin pitkiä aikoja.

Tytöt yllättivät minut ihan täysin babyshowereilla! Sain lahjaksi ystäväni ompeleman unipesän sekä vaippakakun, joka sisälsi kaikkea ihanaa. Meillä oli myös pöytä täynnä herkkuja ja niitä taidettiin syödä sen jälkeen vielä viikon ajan :D

Pidimme peli-iltoja, jotka taisivatkin olla vuoden viimeisiä. Meidän pelitiimillä on vähän kiireistä arkea ollut tämä vuosi, emmekä ole ehtineet harmiksemme kovin pelailemaan.

Helmikuussa ystäväpiiriin syntyi myöskin pieni tyttövauva :)



MAALISKUU

Maaliskuussa nautin äitiyslomasta ja laitoin kotia valmiiksi pientä tyttöä varten. Kasasimme pinnasängyn, ja otimme rattaat varastosta. Kohta hän on täällä :)

Ihan kuun lopussa meille syntyi ihana pieni tyttö. Hän otti vauhtia teho-osaston kautta, mutta siitä selvittiin. Ehkä yksi elämäni rankimmista viikoista.

Lisää pienestä neidistä täällä


HUHTIKUU

Huhtikuun alussa pääsimme vihdoin sairaalasta kotiin! Nautimme perheen yhteisestä ajasta ja tutustuimme uuteen pieneen. 

Kuun lopussa pidimme perheen ja kummien kesken kastejuhlat. Juhlat menivät mukavasti, ja neiti oli juhlien ajan hyvin tyytyväinen.

Huhtikuussa pappani nukkui pois, ja se oli aika pysäyttävä hetki. Ikävä on suuri 


TOUKOKUU

Toukokuussa lenkkeilimme paljon ja Mikkokin palasi jo töihin. Pääsin myös herättelemään pitkästä aikaa ompeluharrastustani ja tein neidille uuden suojaverhon turvakaukaloon! 

Mikolla oli työporukan virkistysreissu, ja hän oli viikonlopun Berliinissä. Menimme häntä kentälle vastaan ja poika oli aivan haltioissaan suurista lentokoneista . Toki juoksi myös Mikon syliin, kun huomasi että sieltähän se tulee :)

Äitienpäivää juhlimme lumi- ja räntäsateessa. Mukava ilma toukokuussa :D

Pappani pääsi haudan lepoon 

Hyvä ystäväni sai toukokuussa pienen tytön :)


KESÄKUU

Kesäkuussa oli muutama lämmin päivä, ja nautimme paljon ulkoilusta. Kävimme leikkimässä kummityttöni luona ja pyörähdimme Suomen tivolissa. Olihan se kuulkaas leuhkaa poikaa, kun pääsi itse ajamaan autoa radalle! :)

Juhannusta vietimme minun perheen luona Pudasjärvellä, ja pelasimme paljon mölkkyä. Myös poika innostui mölkystä ja teki komeita kaatoja.


HEINÄKUU

Heinäkuun alussa oli serkkuni, parhaan lapsuustoverini häät. Meidän poika oli häissä niin komeana! 

Kummipoika oli meillä viikonlopun kyläilemässä, ja ehdimme tehdä vaikka ja mitä. Käytiin Superparkissa, hypittiin trampoliinilla, pelattiin mölkkyä, katsottin elokuvia jne. Ihan hurjaa, että kummipoikani menee jo yläkouluun!

Minä pääsin heinäkuun puolivälissä vähän viihteelle, ja kävin katsomassa Antti Tuiskua. Onhan se ihana! 

Heinäkuun lopussa kävimme Escurialissa, joka oli kyllä pettymys. Todella huonosti hoidetut tilat ja eläimetkin ihan likaisia. Ruohoja ei oltu ajeltu, ja linnunkakkaa oli joka paikassa. Emme taida mennä uudestaan.

Heinäkuussa ystäväpiiriini syntyi jälleen tyttö :)


ELOKUU

Elokuussa teimme lomareissun. Suurin matkakohteemme oli Muumimaailma. Oli yllättävän helppoa matkustaa vauvan ja taaperon kanssa autolla, vaikka sitä etukäteen vähän pelättiin :)

Poika oppi piirtämään pääjalkaisia, ja keskikuvassa on isi. Ihan on näköinen :D

Elokuussa olimme myös yötä ukilla ja mummilla, sekä kävimme heidän kanssaan Kuusamon suurpetokeskuksessa. Pieni neitimme örisi paljon karhuille :)

Elokuussa hyvä ystäväni sai tytön! 



SYYSKUU

Syyskuussa retkeilimme Koitelissa ja pojalla alkoi päiväkoti. Hän siirtyi isojen ryhmään, ja oli syksyn ajan ryhmänsä pienin. Stressasin siirtoa etukäteen kauhesti, mutta pojalla on mennyt ryhmässä todella hyvin. Varsinkin, kun pienten ryhmän ihana hoitaja siirtyi mukana :)

Mikon kanssa juhlimme vuosi- ja hääpäiväämme pakanemalla kahdestaan suljetusta huoneesta. Huikea päivä!

Kävin myös joulumammojen kanssa viihteellä, ja iltaan kuului jos jonkinmoista kädenjatketta. Ihanat tytöt! Joulumammojen kanssa on tutustuttu silloin, kun odotin esikoista. Meillä oli facebookissa äitien oma ryhmä, ja sovittiin sitten pienemmällä porukalla treffit. Nyt olemme tekemisissä päivittäin.

Syyskuussa aloitin uuden harrastuksen, kantritanssin. Yllättävänkin hauskaa hommaa!

Syyskuun lopulla juhlimme meidän pienen neidin 6 kk päivää kummien ja perheen kesken. Puolet vauvavuodesta takana 


LOKAKUU

Lokakuussa kävimme Mikon kanssa romanttisesti ravintolassa, niinkuin kuvasta näkyy. Harald on meidän yksi lempiravintoloistamme, ja siellä on aina ihana tunnelma :)

Olemme nauttineet syksyn sadosta ja poika oli innokas nostamaan perunoita sekä porkkanoita. Kävimme syksyllä myös paljon marjassa.

Lokakuun lopulla saimme ensilumen, ja lunta tulikin aika paljon!


MARRASKUU

Marraskuussa juhlimme isänpäivää, ja teimme tänä vuonna isille sekä papoille autokortit, 

Marraskuussa oli myös hyvän ystäväni polttarit, ja nautin itsekin päivästä kovasti koska ne olivat peliteemaiset. Huikea viikonloppu, joka sisälsi jättiläismastermindia, real life - cluedoa, escape roomia, tietovisaa jne. Meillä oli myös polttarisauna kaikkine taikoineen, jonka minä sain kunnian vetää :) 

Poikamme täytti marraskuun lopussa kolme vuotta, ja pidimme hänelle Ryhmä Hau - synttärit. On hän niin rakas! 

Hyvä ystäväni sai marraskuussa pienen pojan :)


JOULUKUU

Joulukuun alussa oli hyvän ystäväni häät. Kävimme häissä ilman lapsia, ja oli ihana päästä juhlimaan ihan kahden kesken. Iso kiitos hoitajille! :)

Poika sai kuun alussa ihan oikeat sukset, ja kävimme hiihtelemässä. Latu oli kovin jäinen ja hiihtäminen oli hieman takapainotteista, emmekä ole hiihtäneet sen jälkeen. Ehkä me vielä joskus :D

Joulu oli tunnelmallinen ja kaunis, koska ulkona oli todella paljon lunta. :)



Uuttavuotta juhlimme kotona, koska lapset olivat vähän nuhaisia ja pojalla oli lisäksi inhottava yskäkin. Kävimme kodimme lähellä pienessä tapahtumassa katsomassa ilotulitusta ja laskemassa mäkeä. Mukava tapahtuma :)

Lupauksia ensi vuodelle:

- Näen enemmän ystäviä
- Nukun enemmän!
- Annan aikaa myös itselleni :)

Toivon, että vuosi 2018 tulee olemaan ihana, paljon antava, kasvattava ja samalla lempeä. 

Jenni 







sunnuntai 31. joulukuuta 2017

Meidän joulu ja ARVONTA

Hei vain :)

Päätimme jo aiemmin, että tänä jouluna emme tee sitä samaa kuin viime vuosina on tehty: aattona mennään paikasta toiseen kauhealla kiireellä ja lopulta muistetaan hengittää illalla kun päästään kotiin. Ei näin.

Kävimme kyläilypaikoissa muina päivinä, ja aaton pyhitimme ainoastaan haudalla käymiseen. Jouluna haudoilla käynnillä on meille suuri merkitys. Moni rakas on jo poistunut keskuudestamme, ja toivomme kynttilän vievän heille lämpöä pilven reunalle ❤ 

Haudoilla käynti saa minut aina herkistymään. Tänä vuonna veimme yhden kynttilän myös aivan pienelle tytölle, jolla olisi ollut elämä vielä edessään. Toivon etenkin hänelle kaikkea kaunista ja oikein paljon lämpöä hänen pienen pilvensä reunalle 

Jouluaaton vietimme minun vanhemmillani Pudasjärvellä, ja siellä oli aivan hulluna lunta! Lumileikit tosin unohtuivat, kun sisällä valmistauduttiin pukin tuloon. Ja tulihan se, suurta lyhtyä kantaen. Poika peruutti samalla hetkellä hiljaa syliin, ja tuijotti joulupukkia herkeämättä. Siinä vaiheessa, kun joulupukki sanoi poikani nimen ja nosti pussistaan paketin, tuli poikaan yllättäen rohkeutta ja paketti haettiin nopeasti omaan syliin :)

Nuorimmainen, 9kkn ikäinen neiti ajatteli heti koko homman olevan huuhaata, ja päätti sitten repiä joulupukkia parrasta. Oli sikäli ihan hauska tilanne, kun minä pidin pukin partaa paikallaan ja Mikko otti tyttöä hänen sylistään pois! :D Siinä sitten yritimme vielä estellä, ettei poika näkisi mitään! Selvittiin!

Pojan suurimmat toiveet oli Ryhmä Haun vahtitorni (herranjestas minkä hintainen ja ihan muovinen räpsy!) sekä Brion paloasema - junarata. Poika oli tosin niin varma lahjoistaan, että kun pukki oli mennyt ja lahjat jaettu, eikä suinkaan avattu, niin hän tokaisi:  "No , missä se minun vahtitorni on?" :D

Voi sitä riemua, kun paketeista paljastui suurimmat toiveet! Tänä vuonna saimme kokea vanhempina ensimmäistä kertaa joulun ilon oman lapsen kautta. Aivan mahtavaa! ❤  On iloa toki nähty jo aiempina jouluina, mutta nyt oli ensimmäinen joulu kun pojan kanssa kirjoitettiin kirje pukille ja esitettiin suuria toiveita, joita odotettiin koko syksy :)

Meillä oli ihana joulu. Tavalliseen tapaan söimme aivan liikaa, ja olimme aivan liian kilttejä.





Pakko sanoa, että sain yhden parhaimmista lahja-ideoistani koskaan! Olen aivan hulluna pakopeleihin, joissa tehtävänä on paeta huoneesta 60 minuutissa. Huoneessa tulee ratkaista erilaisia koodeja ja avata niiden avulla lukkoja tai tehdä tehtäviä, jotka auttavat pakenemaan. Olin aivan innoissani, kun yhdessä lahjapaketissa oli lukko, ja siinä vieressä linkki yuotubeen. Huippua! 

ARVONTA: Siinäpäs teillekin pähkäilyä. Heitäppäs kommenttikenttään arvauksesi numerokoodista, mikä lukkoon tulee. 1 arvaus / arvaaja. Voittajalle luvassa jotain herkullista pientä yllätystä! Jos olet vieläkin ähkyssä joulun herkuista, niin elä osallistu :D Kuva paketin mukana olevasta lukosta ja youtube-linkistä alla. Lukossa on paikka kolmelle numerolle, jos sitä ei kuvasta erota.

Laita mukaan myös oma sähköposti! Kilpailu on käynnissä 6.1.2018 klo 18 asti, jonka jälkeen kerron voittajan täällä. Mikäli oikeita vastauksia on useita, arvon voittajan niiden joukosta :) Mikäli kukaan ei osallistu, syön herkut itse :D Siitäpäs pähkäilemään ;)


Ai niin. Oli pakko hankkia tämä lahjaksi meidän tytölle. Ihan hänen näköinen :) 



Ihanaa joulua kaikille! 

Jenni


Mökkeilyä

Moikkismoi!

Otimme pienen irtioton arjesta ja kävimme Iso-Syötteellä mökkeilemässä. Itse asiassa mökkihomma oli Mikolle yllätys, jonka olin sopinut hänen pomon kanssaan jo aiemmin. Mikolle ilmoitin aamulla, että minä haen sen töistä klo 12 ja sitten lähdettiin! Mikollahan oli siis synttärit tuona viikonloppuna ^^

No mutta, me mökkeiltiin ja nautittiin perheen yhteisestä ajasta. Mikko pääsi kumpanakin päivänä rinteeseen, ja poikamme kävi myös lautailemassa! Ihan itkua väänsi, kun lauta piti palauttaa vuokraamoon takaisin :')




Mukavaa loppuvuotta kaikille! :) 

Jenni

Paljon onnea vaan!

Moi!

Poikamme täytti marraskuun lopussa kolme vuotta.  Aika kuluu aivan liian nopeasti! Vastahan hän syntyi 

Synttäreiden teemaksi valikoitui Ryhmä Hau, joka on nyt kaikista huipuin juttu paloautojen, junien, eläinten, piippolan vaarin ja joulupukin kanssa :D

Poika toivoi kakuksi ryhmä hau - junakakkua. Kyydissä piti olla ryhmä haun koiria ja piti olla veturi sekä kaksi vaunua. Heleppoa, joo-o.... Mitähän kaikkea tuo poika keksii vielä pyytää? :) No, näille synttäreille poika sai juuri toivomansa kakun!

Lahjaksi annoimme Muumin syntymäpäivänappi - kirjan, jota poika on jo pitkään toivonut. Joulu on niin lähellä synttäreitä, että päätimme jättää suurimmat lahjat jouluksi. Poika sai synttäreillään paljon lahjoja, ja lemppariksi taisi muodostua Plaston Suomi100 - rekka. Lisäksi poika tykkäsi kovasti saamastaan cd - soittimesta, etenkin kun sen mukana tuli Antti Tuiskun levy :D


Mistä on meidän 3 - vuotias tehty?

" Palomies Samista, laulamisesta, junaradoista, nenäpusuista,
Ryhmä Hausta, porkkanamuusista, koneiden korjaamisesta,
autoista, pelastusleikeistä, mielikuvituksesta,
uteliaisuudesta ja pitkistä haleista, niistä on meidän 3- vuotias tehty "


Paljon onnea pieni suuri poikamme 

Rakkaudella äiti ja isi :)









torstai 7. joulukuuta 2017

Suomi100

Upeaa päivää teille kaikille!

On hienoa olla suomalainen ja asua Suomessa. Olen hyvin kiitollinen siitä, että saan asua täällä sekä siitä, minkä valtavan työn sotiemme veteraanit ovat tehneet! ❤. :)

Aloitimme juhlimisen jo alkuviikosta, kun kävimme lasten päiväkodin Suomi100 - juhlassa. Esillä oli lasten tekemiä töitä, videoita ja juhlissa sai kokeilla miltä tuntuu hernepussihiihto tai mäkihyppy. Lapset pääsivät myös askartelemaan ja herkuttelemaan. Poika oli ylpeä, kun söimme suomen mallisia pipareita ja hän kertoi tehneensä ne itse :)

Kotona juhlistimme Suomea itsenäsyyspäivänä perheen kesken. Kävimme Koitelin koskella ihastelemassa luontoa ja Jäälissä kävimme katsomassa valaistua Suomen lippua. Kotona keskustelimme Suomesta ja mietimme, mitä kaikkea täällä Suomessa voi tehdä.

Illalla teimme itsenäisyyspäivän illallisen ja seurasimme linnan juhlia. Niin ja toki pukeuduimme hienosti. Pojalle oli tärkeää, että isilläkin on juhlapaita.  ❤. :)



~~~

Menu

Leipäjuusto - salaatti

Pippurinen possunpihvi
Home made - ranskalaiset
Hunajaiset uunijuurekset
Bearnaisekastike

Valkosuklaa - mustikka juhlamalja

~~~~





Juhlamaljan ohje löytyy täältä


Tähän loppuun vielä meidän 3 - vuotiaan ajatuksia Suomesta:

" Tämä on se Suomi missä me asutaan. On kivvaa kun täällä on mummun koti!

Ulkona voi leikkiä. Se on kivvaa.

Suomi täyttää sata vuotta. Palijo onnea vaan!

Joutsen on semmoinen lintu. Valkoinen. Se Suomen lippu on valkoinen
ja siinä on sinistä vähän. "

Otimme vielä esiin kartan, josta katsoimme Suomea. Se herätti pienessä miehessä monia kysymyksiä:

" Missä koti on? Onko tuo Suomi?

Missä Eetu assuu?

Missä papan pannuhuone on?

Missä ukki assuu?

Missä on päiväkoti?

Onpa se iso! Isi voi mennä lentokoneella Saksaan! "



Paljon onnea Suomi ja suomalaiset! :)  ❤.

Terkuin Jenni




torstai 26. lokakuuta 2017

Ensilumi

Nyt se on täällä, ensilumi  

Rakastan syksyä ja talvea. Erityisesti talvea. Lunta, pakkasta, pimeää, tähtiä, lumen narskuntaa kenkien alla, mökkeilyä, raikasta ilmaa, lautailua, hiihtämistä... ihana talvi! Mikä parasta, meille satoi ensilumi, joten talvi on ihan kohta täällä :)

Voi sitä pienen ihmisen riemua kun huomasi ikkunasta, että maahan on satanut lumi! Niin ja oli poitsukin innoissaan :D

Ulos piti päästä heti. Kerrankin meillä maistui aamupalaksi ollut kaurapuuro hyvin ja nopeasti.

Traktori jäi kiinni lumeen ja se piti vetää pois moooonta kertaa ^^

Niin ja se perinteinen homma. Aina kun tulee ensilumi, pitää tehdä syksyn ensimmäinen lumiukko! Mepä oltiinkin hurjia ja tehtiin kaksi. Poitsu toivoi muumipeikkoa ja lumiukkoa. "Muutaman" kerran väiteltiin siitä, tuliko toisesta poro vai lumiukko. Äänekkäiden itkupotkuraivareiden jälkeen poitsu oli sitä mieltä että kyllä se ihan hyvä muumipeikko on. Äiti ei ehkä oo vaan niin lahjakas.... :D

"Tuo on poro eikä muumiiiiiii, wääääääää!" 

Muumipeikko ja lumiukko. Nämä ovat kauhean suuria. Ainakin 20 cm :D

Ulkona pärjää vielä välikausikamppeilla ja villapuvulla, mutta kohta saa pukea talvikamppeet. Olen jälleen tehnyt loistavia löytöjä ja meillä on odottamassa nämä Reiman haalarit talveksi:



Tule jo talvi! 


Terkuin Jenni :)




lauantai 7. lokakuuta 2017

Pumpulihääpäivä

Me juhlittiin 15.9 meidän toista hääpäivää. Päätetiin jo viime vuonna, että ensimmäinen hääpäivä on paperi ja toinen hääpäivä pumpuli. Ja mikä kauhea päivä se olikaan! Teki hieman tuskaa tälläiselle "haluan antaa täydellisen lahjan" - tyypille keksiä lahja, joka liittyy pumpuliin!

Selasin netin keskustelupalstoja ja sieltä tuli jos jonkinmoista:

1. Tyyny -> Ei. Ostimme vasta uudet tyynyt.

2. Makuupussi -> Ei. Emme harrasta retkeilyä, ainakaan vielä. Sikäli olisi ollut ihan kätevä silloin kun tarvitsee laittaa mies ulkoruokintaan.


3. Joulupaita -> Ei. Tai no joo. Mies on halunnut jo pitkään semmoista kamalan rumaa joulupaitaa, jossa olisi pukin kuva ja parta tietty kuvastaisi sitä pumpulia. Kas kummaa, en löytänyt mistään sellaista syyskuussa. (Ihan kauheasti ei jäänyt harmittamaan...)

4. Pesulaput -> Ei. Mieheni ei tekisi niillä mitään. Niin ja kyllä, joku ehdotti netissä, että miehelle voisi ostaa vuodeksi pumpulipesulappuja.

Jossakin keskustelussa mainittiin, että sehän voi olla mitä vain, mikä on kääritty pumpuliin. Tädää! Siinäpä se.

Mies on jo kauan himoinnut menevänsä uudistettuun Verkkokauppa.comin myymälään. Ostin hänelle sinne lahjakortin. Lisäksi mies on myös puhunut nahkahanskoista ja etsin hänelle sellaiset, missä on pumpulinpehmeä villainen sisus. Käärin koko komeuden pumpuliin ja pistin pakettiin. Simppeliä ja tarpeeseen tulevaa :)

Mies oli ilmeisesti googletellut myös, sillä minunkin lahja oli kääritty pumpuliin. Sain jalkojenhoitojuttuja ja lupauksen saada jalkahierontaa aina kun mies jaksaa. Olen jo kerran saanut! Tämä siis oikein hyvä olosuhteisiin nähden! :D

Itse juhlapäivää juhlistimme treffeillä. Lapset siis hoitoon ja nokat kohti kaupunkia. Ensiksi suuntasimme Escaperooms Ouluun, tarkoituksena paeta huoneesta 60 minuutissa. Valitsimme huoneeksi Mystery Dinnerin, jonka alkuinfo kuullostaa tältä:


" Keittiömestari Antero Kontiokorpi avasi vuonna 1988 pienen ja idyllisen ravintolan Oulun keskustaan. Ruoka oli suussa sulavaa, viini virtasi ja asiakkaita riitti.

Hyvin pian avaamisen jälkeen Anteron unelman ylle kuitenkin laskeutui musta varjo, kun ravintolan työntekijöitä alkoi mystisesti kadota yksi kerrallaan. Antero parka joutui sulkemaan unelmiensa ravintolan, vain muutama kuukausi avaamisen jälkeen.

Nyt sinä ja ystäväsi olette saaneet illalliskutsun tähän lähes 30 vuotta sitten suljettuun ravintolaan. Olette uteliaita. Kuka kutsun lähetti? Miksi työntekijöitä katosi?

Kun astutte sisään ravintolaan, kuulette kuinka ovi menee lukkoon takananne. Olette pulassa? Teillä on 60 minuuttia aikaa selvittää tienne ulos ja löytää ratkaisu mysteeriin.

Vaikeustaso: haastava "

Ollaan käyty miehen kanssa pari kertaa aiemminkin pakohuoneissa eri paikoissa ja ollaan kyllä ihan koukussa. Tämänkertainen Mystery Dinner oli sopivan haastava ja mielenkiintoinen ja mikä parasta, me päästiin pakenemaan!! Oli huikea fiilis kun naputtelimme viimeisen koodin ja ovi aukesi!

Ei muuten ihan kaikki pakene kahdestaan ;)

Ha!

Onnistuneen pakenemisen jälkeen menimme syömään Kauppuriin. Kyllä teki hyvää. Aa että. Siitä sitten syönnin päälle vietimme hetken kaupungin yössä ja valtasimme tanssilattiat.

Ihana päivä. Ihana mies. Minun ikioma ♥

Terkuin Jenni