perjantai 2. tammikuuta 2015

Jouluja ja mennyttä vuotta

Hoho, en ehdi nykyään ikinä koneelle. Eipä siinä, ei minua tämä kone oikein edes vedä puoleensa kun on tuo pieni tuhisija olemassa, joten annetakoon anteeksi tämä postaustiheys ;)

Meillä oli vähän erilainen joulu. Ajeltiin Pudikselle ja tarkoitus oli käydä katsomassa kaikkia läheisiä vauvan kanssa. Sattui kuitenkin niin, että yhdellä jos toisella oli vähän flunssan tynkää ja muita ikäviä tauteja, niin käytiin vain minun vanhempien luona eli mummulassa. Mummula. Täh. Miten minun synnyinkoti on nyt muka joku mummula?

Oli siis ensimmäinen meidän perheen joulu, aika jännää. Vauva nautti mummun ja papan huomiosta koko illan ja nukkui pitkiä unia. Sitten koitti yö ja mitäs, eihän me anneta isän ja äidin nukkua ollenkaan! Poika piti huolta siitä, että kollajalla kajahtaa :D

Hieman äänekkään yön jälkeen maistui taas päivällä unet, kuinkas muutenkaan.

Mistähän lie tuo vauva periny yökukkumisen taidot? Kukahan lie se ruukasi aina kupata yömyöhään, vaikka seuraavana päivänä oli töihin meno klo 7? EHEEEEN minä ainakaan. Varmaan Mikko. Siltä tuo vauva on nuo rytminsä periny. Pakko olla. ;)









Sain joululahjaksi huipun pelin! Nyt te lukijat taas mietitte että huoh, mitä tuo noista peleistä aina kirjoittelee. Sooori, iso osa minun elämää :) Oon metsästänyt tuota kyseistä peliä monesta paikasta ja nyt se pukki sen toi :)


Pelihän on mikäs muukaan kuin Mastermind! Aivan loistava. Vähänkö ketuttaa jos en tajua, minkä koodin Mikko on keksiny. Samoten nauran räkäsesti ku Mikko ei tiiä minun koodia. On se pöliä! 

Vuosi 2014

Tjaa. Minä olisin halunnu tehdä sellaisen hienon mennyt vuosi - postauksen, mutta eipä sitä ehdi semmoisia. Tässä viimevuoden postaus. Nyt saatte tyytyä lyhyeen ja ytimekkääseen tavaraan!

Tammikuu

- Öö. Syötteellä töissä, Oulussa töissä
- Peli-iltoja

Helmikuu

- Tanssireenejä
- Ystävänpäivän korttien lähettelyä

Maaliskuu

- Sormien keittämistä rasvakeittimessä (Okei en oo kannibaali, käykää lukemassa vanha postaus :D)
- Suatana! Positiivinen raskaustesti

Huhtikuu

- Asuntokaupan teko
- Vappuilua

Toukokuu

- Kavereiden häät
- Muutto ikiomaan kotiin

Kesäkuu

- Juhannuksen viettoa Aateen mökillä
- Kodin sisustamista

Heinäkuu

- Kummipoika oli viikonlopun yökylässä. Uinti ja lasersota oli pop!
- Minun synttärit
- Loma! Kävimme Tukholmassa laivailemassa ja pyörimme Helsingissä

Elokuu

- Kahdet häät
- Hyvän ystävän vauvajuhlat
- Kummityttö syntyi

Syyskuu

- Takkatulta
- Pelien pelluuta
- Maha ehkä hitusen näkkyy!

Lokakuu

- Ekat tortut! Nam!

Marraskuu

- Isänpäiväjuttuja
- Tanssiporukan pikkujoulut
- Poika syntyi, minusta tuli äiti <3

Joulukuu

- Vähäisiä unia
- Ei hehkeänä- olemista
- Joka paikka sikin sokin
- Syön kun ehdin, nukun kun ehdin
- Kellonaikoja ei enää ole
- Mikä päivärytmi?
- Pukluja siellä, pukluja täällä
- Tuttipullojen pesua
- Uusiin ääniin tottumista (meillä on joku palosireeni, joka huutelee)
- Erikoisiin asentoihin taipumista, jotta vauvalla olisi hyvä olla
- Vaippojen tuoksuista hurmaantumista
- Nauttimista äitiydestä ;)
- Tais se joulukin olla!

Hihi. Vuosi 2014 on muuttanut minun elämää enemmän kuin mikään vuosi tähän mennessä. Odotan tulevia vuosia innolla :) Henkisesti rankka vuosi, mutta hyvin, hyvin palkitseva. 

Ensi vuodelta toivon liikuntaa (!! En oo saanu pahemmin liikkua koko syksynä), ystäviä, perhe-elämästä nauttimista, terveyttä.. jälleen tämmöisiä ihan kalkkiksen toiveita. Oon vanaha. Hyi kamala, ens vuonna täytän jo 27! 

Mukavaa vuotta kaikille! ^^

Jenni




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti