torstai 29. tammikuuta 2015

Meikäpä.

Löysin netistä rehellisen horoskoopin. Pittäähän sitä tietenkin hieman tulkita!

RAPU 22.6-22.7

Maailman paras suutelija. 

- No siis toki. Eipä oo muuten montaa jokka vois väittää vastaan! Näin äkkiseltään ku laskee niin oon suudellu enemmän naisia kuin miehiä. Oho.

Todella, todella viehättävä.

- No siis toki. Jos jostakin löytää oikein kauniin paperipussin ja sen minun päähän laittaa niin ai että, viehättävä ja nättikin vielä! Kelpais viiä näytille!

Rakastajana rapu on ainutlaatuinen, ja onkin vällyjen välissä todella intohimoinen kumppani.

- No siis toki. Usein kuulee puhuttavan, että intohimoiset naiset on äänekkäitä sängyssä. Oon itseasiassa aika äänekäs. Monet on sanoneet, että se häiritsee. Ite en ees huomaa, että ääntelen niin paljon. Siltikään kuorsaaminen ja intohimo ei kuulu mielestäni samaan lauseeseen. ;)

Parantumaton romantikko.

- Haha, minäkö muka! Vuosisadan vitsi! P.S: Missä ne oli ne kynttilät ja osasithan varmasti soittaa kitaralla sen rakkauslaulun?

Todella luova ja usein totaalisen hullu.

- Haha. Luova todellakin. Tähän voinkin lainata yhtä kirjoittamaani facebookin tilapäivitystä:

"Minä, taiteellisesti hyvin lahjakas ihminen askartelin poron meijän päiväkodin satulaakson seinälle. Kysyin sitten lapsilta, mikä siinä on. Sain vastaukseksi "Virtahepo". Palakittee. "

Mutta siis.. eikö muka ole aika luovaa saada virtahepo ja poro näyttämään samalta?

Hauska ja usein juhlien keskipiste.

- Joo. Tää on aika hauska. Minähän oon yleensä se juhlien keskipiste koska minulle nauretaan! Kai te nyt muistatte kuinka hyvin meikä piirtää antiloopin ja tietää, että Dark Water on Star Warsissa? Jos ette, niin virkistäkää muistianne täällä.  Eli kyllä, olen hauska ja juhlien keskipiste.

Spontaani.

- Niin. Tähän tyyliin ;D



Ravusta kannattaa pitää kiinni!

- No ei ainakaan elävästä, saa vielä saksista! EHEH, kattokaa nyt kun oon hillittömän hauska!


Olipa muuten järkevä bloggaus!

Palataan, yritän sitä ennen hankkia järkevää tekstiä tuottavan pään!

Jenni



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti