lauantai 9. helmikuuta 2013

Kevättä rinnoissa!

Heipsan taasen. Minulle kuuluu hyvää! Pitkästä aikaa tuntuu siltä, että olen onnellinen ^^

Tanssireeneissä oon ihan uudella meiningillä mukana; nyt tuntuu että hitto meikähän osaa ja onnistuu! Muokassa on ollut sellaanen ärsyttävä kohta, mitä en oo saanu menemänä ollenkaan ja nyt viimeisissä kahdissa reeneissä oon saanu sen kohan menemään rytmilleen ihan oikein, What a feeling dadadaadadaa! :D Meillä on muutenki nyt lisäreenejä, joissa saadaan ihan henk.kohtasta palautetta, mikä on kiva juttu. Uusia juttuja tehdään reeneissä ja kohta meillä on esitysmatsku valmis ja sitte alkaaki hiilausviilaus ja toistot toistot toistot. Hui. Kohta ne on kisatki. Sitte huhtikuun jälkeen otan kyllä rennosti! Kisathan on siis Ouluhallissa 26-28.4.. lisäinfoa kisoista löytyypi täältä : Street Sm 2013 . Vähän kyllä jännittää esiintyä ku katsomossa on varmasti niin paljo tuttuja :)



Tultiin nyt viikonlopuksi Pudikselle.. Mikko käy syötteellä töissä päivät ja mää viihytän noita meijän perheen kalkkiksia kotosalla. Kohta pitäs kuulemma lähtä hiihtämään. Illalla ois sitten mukavaa hommaa, veli tulee kotia pitkästä aikaa ja luvassa ois Putousta, puusaunaa ja lautapelejä. Koti-illat on parhautta. Oon kai tullu vanhaksi ku en jaksa ennää riekkua kaupungilla yömyöhään. Tosin onhan se joskus kivvaa vaihtelua :)

Menolippua <3

Ens viikonlopuksi mennään Rukalle. Meijän kaveri Joonas kuttu meijät kylään, ei ollakaan sitä nähty pitkään aikaan. Rukalla ois tarkotus käyä vähän vallottamassa rinteitäki. Harrastan siis hyvin epäsäännöllisesti lumilautailua. Hyvin epäsäännööllisesti tarkoittaa suurinpiirtein sitä, että lautailemassa käyn kerran-pari vuodessa, joskus useammin ja toisinaan vähemmän. Olihan hyvin selkeää? Mulla on vieläki vanha lumilauta, jonka oon hommannu lukiossa, mutta hyvin se asiansa ajaa ja eteenpäin kulkee. Kerran vappuna unohin sen Rukan Pisteen terassille (hirveen fiksua) ja sitte sieltä sain sen kottii tuhannen naarmusena. Pohja näyttää siltä, että Syötteen vuokraamon vuosia kokenu ammattillainen totesi "Kyllähän me mahottomiin pystytään, muttei sentään ihan mahottomiin" ;). Mutta noo, mulle riittää että sillä voi muutamat mäet laskea kun oikein innostuu.

Kirjoittelen taasen, kunhan ehdin.. nyt kutsuu rahkapurkki ja hiihtoladut! Ai niin, ihana ku päivät on jo valoisia pitempään ja aurinkoki välillä paistelee, KEVÄT! :)

Jenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti