tiistai 22. tammikuuta 2013

...And that`s who I am

Päätinpä tekaista tämmöösen ittestäni niin tiiätte vähän millainen oon :)

1.  Minä en vieläkkää tiiä, että mitä haluan elämässäni tehä ja missä haluan asua. Toisaalta haluan asua lapissa, mutta ulkomaillaki vois.. Sen tiiän, että eteläsuomeen en halua muuttaa, MUTTA toisaalta sekin vois olla jees ! :D Sen tiedän, että haluan maalle. Ei haittaa vaikka lähimpään kauppaan ois 10 kilsaa. Tai enemmän. :)
--

2. Niin se vain. Kaikella on tarkoituksensa. Sillä oli tarkoitus, että kävelin pienenä päin lasiseinää; en kävele enää. Lapsia kielletään koskemasta kuumaan hellaan, mutta jokaikinen koskee siihen kerran, ennenko tajuaa, että se on kuuma eikä se kannate. Elämä on sellaista, kaikella on tarkoitus. Nin se vain on :)
--

3. Taivasta vois katella vaikka kuinka pitkään.. ja kuuta, aurinkoa, tähtiä. Kesäisin on ihanaa pötköttää nurmikolla ja tuijotella taivasta.. pilvistä muotoutuu ties mitä ja on jotenkin niin rauhallista. Ukkonen on mahtava.. luonto on jotain käsittämättömän hienoa. 
--

4- Heh, oon romantikko hömppä. Tätä ei tarvi edes selittää. :)
--

5. Tai ainakin yritän olla. En ehkä näe kavereita tarpeeksi, mutta sitäkin enemmän ajattelen. Minnuu hymmyilyttää , kun kaverilla on hyvä päivä. Päästään tosi lähelle minua itteäni vaan ihmiset, joihin oikeasti luotan.
--

6. Bumtsikabum! Rytmit, musiikki, ah <3 Kun soi hyvä biisi radiossa, on huonokin pävä pelastettu.. ainakin hetkeksi. Minulla on muutamiin biiseihin tosi vahvoja tunnelatauksia, ja samat tunteet tulee aina mieleen, kun niitä kuuntelee. Saatan alkaa itkemään, jos joku biisi on koskettava. Kerran rupesin autossa nauramaan ihan vain sen takia, että kuulin yksinkertaisesti niin hyvän biisin, jota en ollut ennen kuullut :)
--

7. Heh, joo. Välillä minua lapsettaa ihan liikaakin.. on varmaan ihan hyvä että oon päiväkodissa töissä: ainakin sovin joukkoon :D Mutta siis, saatan alkaa ihan lapseksi keskellä kauppaa, missä vaan! Mikko välillä häpeää silmät päästä, mutta minkäs minä sille voin.. elämä on ihanaa :)

--
8. Kukapa ei. Mulle se on vaan äärettömän tärkeää.. huolehdin hirveänä kavereistani, välillä jopa unohan itteni kaikkien läheisten vuoksi. Minulle tulee hyvä olo siitä, kun joku syö laittamaani ruokaa, tekemiäni poppareita, nukkuu pettaamassani pedissä, lukee minun kirjoittaman kirjeen.. Minulle pitää kertoa, kuinka tärkeä olen ja haluan, että minusta on jotain iloa.
--

9. Huolehdin siis hirveänä kaikista, ehkä liikaakin. Minua pelottaa jos joku loukkaa ittensä tai tapahtuu kauheita. Baarissa yleensä huolehdin ihmisiä kotiin, vieraita kestitsen ihan liikaa ja saatan soittaa päivän aikana toiselle 10 krt ihan vaan kysyäkseni, että onhan se kunnossa... mutta tällainen minä olen :)
--

10. Joo.. köh. Monet kerrat oon saany pyydellä anteeksi sanomisiani tai hävetä silmät päästä. Sanon vaan yleensä sen, mitä ajattelen, enkä ehi sitten ajattelemaan, mitä toinen siitä ajattelee.. tai siis miten se meni ? Sitä kun on avannut suunsa ja sanonu ajatuksena niin tajuaa, että kuinka tyhmä sitä välillä onkaan!
--

11. Ja ennenku joku saa jotain härskiä tästä mieleen niin kerrottakoon, että tykkään nukkua. Nukun yöllä, päivällä, aamulla.. milloin vain! Minulla on paha tapa nukkua piiitkät päiväunet ja sitten valvoa yömyöhään. Mutta sängyssä on mukavaa.. siellä voi ajatella kaikkea ja rentoutua. Parasta on ku vieressä on oma tuhisija, joka sitte jossai vaiheessa yötä vetää peiton päältä, tönii ja pukkii ja kuorsaa korvaan niin että hermot menee.
--

12. Mulle ei merkkaa ulkokuori. Inhoan pinnallisia ihmisiä. Minulle on paljon tärkeämpää se, mitä ihminen ajattelee, mitä se ihannoi, mitä pelkää, mistä se haaveilee.. kuka se oikeasti on. Minusta on ihana tutustua uusiin ihmisiin ja käydä pitkiä keskusteluja elämästä ja kuolemasta.
--

13. Minusta on ihana saada kortteja ja kirjeitä. Siinä on jotain ihanan vanhainaikaista ja romanttista, kun saa etanapostia tai postikortteja. Tykkään itse laittaa kortteja jouluna, ystävänpäivänä, pääsiäisenä...niitä on myös mukava saada. Arvostan omatekoista.
--

14. Vaikka oon sanonu, että ku oon päiväkodissa töissä ni EN koskaan halua lapsia.. mutta kuitenkin, kyllä mää tahon. Ei ne omat itke ja huua koskaan ja tottelee kaikessa mitä sanon. ;)
--

15. Hih. Ois ihana. Kerran yks Niko soitti mulle kitaralla jotain.. en muista mitä.. eikä se ees laulanu.No hyvä yritys, jäi mieleen :) Mutta kerrottakoon vielä siis, että olen HIEMAN romantikko..
--

16. Yllätykset on ihania, Mikään ei oo parasta kuin se, ettei tiedä mitä odottaa.. Minua saa yllättää milloin vain, missä vain ! Sillai mukavasti kiitos :)
--

17. Pienet asiat on parhaita. Arjesta tekee parhaan juurikin ne pienet jutut, joita tapahtuu. Ventovieraan hymy, valmis ruoka kotona töiden jälkeen.. parasta ! :)


Siinä muutamia asioita minusta..ehkä joskus jotain lisää!
Kuvat on osoitteesta http://andthatswhoiam.tumblr.com/

Hyvää päivänjatkoa kaikille!:)

Jenni






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti