sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Koekuvauksia ja kynttilöitä

Noniin, lupaus täytetty, eli kirjoitan taas :)

Minulle kuuluupi hyvvää, tanssijutuissa mennään kivasti etteenpäin ja oon löytäny ittestäni LIHAKSIA.. wat ? Mulla on nyt keväällä 4 krt viikossa reenit + jumpat päälle, eli liikuntaa riittää :)

Käväsin keskiviikkona yhen lyhytelokuvan koekuvauksissa, ens kesänä on kuvaukset jos pääsen mukaan ! Oli aika mielenkiintonen kokemus. Mulla piti seisoa sellaisen ahistavan mustan pienen teipinpalan päällä ja puhua hyvännäköiselle kuvaajapojalle ja tulevan leffan ohjaajalle.. eeeeeei ahdistanu yhtään, ehe ehe. Siinä ne kyseli kysymyksiä ja sain ne ihan kunnon röhönauruun muutamaan otteeseen, liekö sitten hyvä vai huono ? Keväämmällä selviää, ketkä pääsee mukaan kuvauksiin.. soittoa odotellessa ;)

Oltiin minun kotikonnuilla viimeyö. Pelailtiin menolippua, mikä tällä hetkellä minun lempparilautapeli. Veljeä kans samalla nähtiin pitkästä aikaa, ollaan sille tärkeitä. Niin ja tosiaan, minun veljellä on Aspergerin oireyhtymä.. voi googlata jos haluaa tarkempaa tietoa. Rakas veli on ja mukavasti tulee Mikonki kanssa toimeen :) Meillä kävi kotona niin, että yöllä kolmen aikaan meni sähköt! Leivinuunilla lämmitettiin taloa ja vettä ei tullu hanasta.. kynttilöistä ainut valo.. jotenki ihanan tunnelmallista. Iskä käväs aina välillä pistämässä aggrikaatin pöriseen ja saatiin sitte vettä pumpattua, että sai keittää sumpit. Aika erilaista olis elämä ilman sähköä.. arvostan kyllä kun ennenvanhaan ovat selvinneet läpi pitkän talvenkin ilman sähköä! Ajeltiin sitte iltasella Ouluun ja soittelin kottiinpäin 23 aikaan, ja siellä oltiin vieläki ilman sähköä.. saapa nähä milloin saavat päälle.

Syynä sähkökatkokseen oli lumi, joka oli puissa niin raskasta, että ne oli kaatunu sähkölankojen päälle. En ihmettele yhtään, meilläki yön aikana rasahti rikki paksun männyn oksa ja siinähän se oksa oli pihalla.. no saapaha halkoja saunan uuniin :)


Niinko kuvasta näkyy, niin tuokin puu oli lumenpainosta kaatunu tien yli, pikkasen siisti! Käytiin siis kuvaileen mahtavia maisemia.. on tämä suomi ihana maa. Minä tykkään kun näkyy selvästi kaikki vuodenajat. :)

Palataanpa taas uusin jorinoin piakkoin!

Jenni

2 kommenttia: