maanantai 25. heinäkuuta 2016

Siilipäivää ja kirppistelyä

Käytiin viettämässä siilipäivää. Niin, luit oikein :D Lähitapiola halusi tarjota asiakkailleen siilikonsertin, jossa esiintyi Soiva Siili. Jos siilet ei oo tuttuja, niin lisää infoa löytyy täältä. Konserttiin sai myös ostaa lippuja, mutta suurin osa taisi olla Tapiolan asiakkaita, koska jono kulki niin nopeasti.

Paikalla oli mukavasti porukkaa ja Soiva Siili sai hymyn huulille. Hyviä tyyppejä :) Ollaan oltu niin tyytyväisiä Tapiolaan ja terveyshelppiin, ja ne järjestää vielä tämmöisiäkin. Peukku!



Sitten kirppistelyyn. Minulla on ollut kirppispöytä nyt reilun viikon, ja oon myynyt vaikka kuinka paljon tavaraa. Hyvä kun menee kaupaksi. :) Päätin sitten itsekin kierrellä että josko sitä löytäisi jotain. Kerrotakoon, että minä oon etsinyt jo kauan Molon kirkkaankeltaista toppahaalaria poitsulle ja oon törmänny poitsun koossa vain kahteen haalariin ja niissäkin hinta ollut käytettynä lähes 100e. :o

On katsottu Molo kids kirpputori Facebookista, on pyöritty tori.fissä ja huutonetissä, mutta ei, mistään ei löydy.

Noh, kävin Kiimingissä kirpparilla ja huomasin heti yhdellä pöydällä jotain keltaista. Hypistelin, se oli Molon haalari. Vetskari oli kokonaan kiinni ja aukaisin sen varovasti (Huom, jos vetskarin avaa oikein hitaasti ja toivoo haalarin olevan oikeaa kokoa, se voi jopa muuttua!) ja kurkistin kokolappuun. 86cm! Siis mitä? Juuri minun etsimä haalari ja täsmälleen oikea koko! Tsekkasin huolella kaikki saumat, heijastimet ja hihansuut. Missään ei mitään kulumaa, aivan uudenveroinen. 

Meinasin pyörtyä kun näin hintalapun: 25 e. Siis aivan loistavassa kunnossa oleva Molon haalari minun toivomassa värissä ja koossa hintaan 25e! Kiljun harvoin julkisella paikalla, mutta taisin päästää semmoisen pienen äänen. Ainakin naapuripöydällä hääräämässä ollut mummo loi minuun oikein lämpimän hymyn :D


Minun <3 :)


Ai niin, törmäsin Facebookin kirpparilla hyvään kuvaan:



Terkuin Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti