tiistai 1. heinäkuuta 2014

Loma, eikä mitään tekemistä...

.. ei ainakaan pidä minun kohdalla paikkaansa. :D Lomaa on kyllä elokuulle asti, mutta tekeminen ei lopu!

Tässä pitäis tyhjentää varasto, katsoa vaatekaappi kuntoon, käsitellä terassi, maalata kalusteita, ommella verhot.. ommella ne hitsin verhot! Ommella ommella. Mrr. Nyt kahden päivän aikana siitä on muodostunu melkeinpä kirosana. Ärh.

Oon joskus nuorempana ollu innokas ompelija ja nyt aikuisena (pöh, minä muka aikuinen) se on aina kans kiinnostanu... siihen asti kunnes tartuin jälleen pitkästä aikaa ompelu-urakkaan. Meillä on täällä kotona kaikki ikkunat vielä ilman verhoja ja minähän en tekevänä tyttönä osta valmisverhoja kaupasta. En, kyllä ne pitää saada itse tehtyä, meni siihen sitten vuosi tai viikko tai AIVAN LIIAN MONTA TUNTIA ja hermot.

Okei saatte nyt ihan kamalan kuvan koko ompelutouhusta. Ei se niin paha juttu ollu. Mitä nyt koko kaupunki varmaan mietti että missä on festarit ku lähtee sellanen mekkala ja mulla on sormissa laastareita ja päättihän se vielä ompelukoneen neulakin katketa. Siinä vaiheessa tuli jo ihan oikeasti itku :´D. Onneksi Halpa Halli pelasti ja sain uusia neuloja!

Ja kyllä se pittää näin urakan päätteeksi ihailla omaa käden jälkeä. Verhot on ikkunassa ja ne vieläpä näyttää verhoilta! Oho. Sain onneksi asiantuntevaa konsultaatioapua Miljalta. Milja on pistäny pystyyn firman ja tekkee näitä ompelujuttuja ihan ammatikseen. Hullu nainen. Melkein jo soitin että teekkö mulle koko verhot! Tässäpä linkkiä Miljan firmaan Letkiä cloth. :)

Niin ja jos joku tohtii sanoa että nuo verhot on muka vinot tai jottai ni ompelen siltä suun kiinni!

Mittanauhan virkaa toimitti pahviset läpyskät. Kyllä, en löytäny edes kunnon mittanauhaa!

TADAA! Verhot ikkunassa. Pitää vielä silittää ja päätellä mutta nyt ne saa olla tuossa ku kerta on tehty! :D (ja ovat varmaan tuossa tilassa vielä vuojenki päästä)

Työvahti. Ärhäkkä kaveri.

Nyt lähen siivoamaan varastoa!

Jenni "lomalainen"

5 kommenttia:

  1. Ihana tuo mörkö! Mulla pitää näyttää kännykästä se pieni kuva, niin ymmärrät miksen heti tunnistanut :D Ja tosi hienot tuli verhoista.

    VastaaPoista
  2. Jeeee hyvä Jenni! Hyvältä näyttää, you made it. :) Millon tuut mulle töihin? ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos näin kauniisti sanon ni nevö!:D Tai siis toki jos palkka on hyvä ja mun ei tarvi tehä mittää ;D

      Poista
    2. Kuulostaa tosi hyvältä sopparilta. :D

      Poista
    3. Ihanat verhot, pitäs tulla lähempääkin tiiraileen...

      Poista