torstai 3. heinäkuuta 2014

Tarrahuumaa

Haa, kirjoitan taas!

Nyt lomallahan minun piti tehdä kaikkea.. pöh.. tuo vaatekaapin siivous ja järkkäys ei kuullosta niin mielenkiintoiselta kuin blogin kirjotus ;)

Oon aivan innoissani ku tämä alkaa näyttää kodilta. Verhot tekee PALJON. :)

Eilen tilailin seinätarroja ja muutenkin kattelin kaikkia sisustusjuttuja. Sain Mikolta joululahjaksi viime vuonna kauan toivomani seinätarran: Never give up ja se pääsee meijän olkkarin seinälle. Tuo teksti on ihana ja se sisältää niin paljon. Nyt minulla on sitten ongelma että mihin laitan minun toisen lempitarran:


Tuokin on niin ihana! Oon ihan hurahtanu noihin tekstitarroihin. Tosin ei saa liikaa hurahtaa, jos joka seinällä alkaa olla tekstiä niin minun paikka mahtaa pian olla jossaki suljetussa laitoksessa 8)

Tahtoisin vielä löytää jonku hyvän tekstin kodinhoitohuoneeseen. Olin jo vähällä tilata eilen sinnekin yhden
" Laundry today or be naked tomorrow!" , mutta se sais kuitenki aikaan sen, että Mikko kulkis täällä joka päivä ihan alasti koska on saanut luvan!

Ja haha, tää ois hyvä joillekki makkariin :D


Tai siis onko tuo joku lastenhuoneen tarra? Jotenkin minun mielikuvitus heti ajatteli tuon makuuhuoneen seinälle. :D

Mikko on ihan hullaantunu kaikkiin valaisimiin ja ledeihin. Täytyy kyllä myöntää, että sillä on "valosilmää". Nuo valojutut on kivoja ja hyvissä paikoissa! Vielä pitää kuulemma hankkia lisää. Jaiks. Eli loppujen lopuksi tää meijän koti on täynnä kaikenlaisia valoja ja joka puolella lukee tekstejä. Tervetuloa epilepsiakohtaus!

Ai niin.. edellisessä postauksessa haukuin ompelemisen ihan lyttyyn. Nyt innostuin siitä! Tän hetkinen etappi on ommella palopeitteen päälle sellainen sievä pinta. Tuo punainen ei oikeen mätsää meijän sisustukseen. Niin ja pitäs ommella pari tyynynpäällistä ja ja ! 

Nyt jos lähtis tekemään lohikeittoa ja illalla kutsuu Transformersin uusin leffa. Life is good! :)

Jenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti