torstai 29. toukokuuta 2014

Muuttohommia

Heippatihei!

Oon ollu tosi kiireinen viime viikot, tai no koko kuun. Joka illalle menoa ja meininkiä niin muistaako tää neiti siinä ohessa jonkun ihmeen blogin? No ei tietenkään!

Me ollaan pakkailtu ja kiroiltu tämä viikko. Muutto siis lähestyy. Itseasiassa tänään päästiin viemään ensimmäinen muuttokuorma ja voi että sitä ihanaa uutta kotia! Tosin se entinen asukas oli pessy sen sellasella pesuaineella mistä minun nenä ei tykänny ollenkaan. Tai siis tokihan se oli väärin tehty ku se ei ollut minun hajunystyröiden mukainen. Mikään muu tuoksu ei voi olla hyvä, kuin minun valitsema. Eikö se näin mee? :D

Juteltiin yhden kaverin kanssa, että oon nyt aikuinen ku minulla on asuntolaina. Niin no tosipuheessa... taidan olla aikuinen sitten kun se laina on maksettu. Huhhei. Jos jollain on heittää pikkasen ylimäärästä ni tänne suuntaan kiitos! Tukee myös minun aikuistumista samalla. ;)

Nyt mulla on kovassa etsinnässä verhot! Ompelen ne siis itse, mutta sellainen unelmien kangas on jossain hukassa. En haluais mitään perus Marimekkoa tai Vallilaa, mitä on joka toisella vastaantulevalla ikkunoissa, peitoissa, matoissa, tyynyissä.. Äh. Haluan olla erilainen. Löytyispä jostakin joku kiva kangas, missä ois yksinkertanen suuri ja selkeä kuvio.

Tässä alla jottain minun 10 minsan etsinnänjälkeisiä suosikkeja. Joo okei okei, siinä on myös Marimekkoa ja Vallilaa mutta ne antaaki vaan suuntaa. ;)






Väriä sisustukseen tulee matoilla, tyynyillä, koriste-esineillä. Minusta tuommoset neutraalit verhot on hyvät. Ne voi soveltaa vähän kaikkeen. :)

Tekis mieli vaikka mitä sisustusjuttuja laittaa! Oon iha hurahtanut nytten. Sisustustarrat on kyllä niiiin hyvä keksintö. Ai että, niillä saa tehtyä kodista niin kivan. Tilaukseen! 


Mutta joo, määpä lähen suunnittelemaan uutta kotia ja tehosteseiniä sekä kaikkea muutakin vänkää. Heipat! 

Terkuin Jenni ^^

2 kommenttia:

  1. Hei,
    Mie voin lähteä kangaskaupoille kaveriksi, pääsis itsekki kankaita hiplailemaan :)

    VastaaPoista