perjantai 2. toukokuuta 2014

Vain elämää..

....ei sen enempää. Sitä tää on meikällä ollu ku en oo ehtiny kirjottelemaan. Aim veri sori!

Mulle, tai no meille on tapahtunu kaikenlaista. En tiiä mistä vois aloittaa. ÄÄÄÖÖÖ. Päässä pyörii miljoona ajatusta. Kissa. Minä haluaisin kissan. Yritän lämmitellä Mikkoa että me hommattais kissa.




Meikä opettais sille ihan takuulla tuon!

Joo no eipä mulla muuta.

NOEI VAAAN. Mistä mää alotan?

1. Facebookin arkihaaste. Työkaveri haasto minut siihen mukaan, vaikka kielsin (Kyllä, kuka tahansa olisi tehnyt saman v*ttuilaikseen). No tartuin haasteeseen ja lopetin sen. Kesken. :D Sitä paitsi mulla ärsytti ku Facebookissa olevassa kaverit - kansiossa oli ihan tyhmiä arkikuvia, joissa ei ole minun kavereita. Niin ja ku oon tälläänen perfectionisti (okei kirjotin tuon ihan varmana väärin :D) niin sitten minun piti poistaa ne kuvat epäsopivina.

Saatte tässä pikakelauksen minun arkihaasteesta. 

Koiteli.

Salkkarit ennakkoon.

Veroilmoitus tuli. (Jee)

Polo ei kelvannut. (Höh)

Joku urpo (lue: minä) nukahti autoon ja jollakin toisella urpolla oli hauskaa ku se päätti ottaa siitä kuvan. :D

2. Iso-Syöte

Työt loppu tältä kaudelta. Oho.Meni koko talvi ihan hullun nopiaa. Järkättiin pääsiäisenä yhelle Syötteen tyypeistä yllätyssynttärit ja ne onnistu ihan sika hyvin! Veikko ei arvannu yhtään meijän suunnitelmia (tai sitten se on tosi hyvä esittämään). 

Onnellinen sankari.

3. "Tämä on eka kerta kun...

...ostamme asunnon yhdessä". Ensiasunto. Samalla oon todella onnellinen, mutta jossain takaraivossa joku pikkuapina hakkaa rumpuja ja hokee että "sinulla on asuntolainaa, sinulla on asuntolainaa". Hyi. No, 20 vuoden päästä ei hakkaa ennää. Ha. Muutto on edessä sitten kesäkuussa.

..tilaamme kotiin ruokaa". Ollaan mietitty kauan, että me ei olla koskaan tilattu ruokaa mistään kotiinkuljetuksella. Saatiin mainos Amigo`s pitseriasta ja päätettii kokeilla. Soitin pitsapaikkaan ja hihitellen kysyin että tuleeko ruoka oikeasti kotiovelle ja ihan oikeastikko ilmaiseksi ja saadaan vielä juomatkin. Tilaus tehty! Me vilkuiltiin kelloa ja ikkunaa vähän väliä ja sitten se hetki koitti, Mikko kuiskas että oven eteen ajo auto. Kauhee paniikki iski päälle "missä rahat, missä rahat, onko vaatteet suorassa, miten tukka" ja ovikello soi. PIMPOM: Avasin oven ja oikein hehkeänä kerroin että olen Jenni ja joo, kaksi pitsaa tilattiin (En minä tiiä mitä pittää sanoa!) ja sitten onnellinen pitsakuski ojensi minulle tuoksuvia pitsoja. Mikko tuli sitten virallisena viereen ja kertoi voivansa kantaa pitsat. Minä maksoin kortilla ja toivotettiin pitsakuskin kanssa toisillemme hyvät illanjatkot. Aika jännää. Meijän vapun kohokohta. Oltiin ku pikkulapset ja jännäkakka housussa. Me saatiin ruokaa kotiin! Hihi!

.. saunon koiran kanssa". Kyllä, luitte oikein. Oltiin vappuaatto Mikon vanhempien luona Pudiksella ja mentiin sitten vappusaunaan. Mikko lähti hakemaan meille vettä saunaan ja samassa suihkun ovi aukesi ja sieltä juoksi anopin ja appiukon snautseri Siesta. Se tuijotteli hetken saunaa kohti ja  tuli sitten minun viereen lauteille istumaan ja oikein iholle kiinni.  Mikko nauro ihan kuollakseen ku näki minun ilmeen. Minä, koiria pelkäävä naikkonen istun koiran kanssa lauteilla. Ja tiiättekö mikä tässä on kaikkein hauskinta? Minua ujostutti ku se koira oli siellä minun kans ja minä olin alasti. 

Kiitos Amigo`s!

4. Vappu

Niin, olihan tuossa tuo vappukin. Tehtiin kotona munkkeja, grillailtiin anoppilassa, grillailtiin kaverilla. Syötiin munkkeja. Töissä jaoin nallepuvussa ilmapalloja. Normijuttuja.

Saatiin me hyvät naurutki ku käytiin tankkaamassa Kiimingissä Pudikselle ajellessa. Joku nuori nainen oli menossa kans tankkaamaan. Se oli ajanu oman autonsa väärinpäin tankille. Bensaluukku oli juuri sillä toisella puolella, mitä se ei ajanu säiliön viereen. Se sitten lähti siitä hölmistyneenä ajeleen ja me mentiin vuorostaan tankkaamaan. Tää nainen pyöri siinä huoltsikan pihalla autonsa kanssa ja katteli meitä. Ajoi sitten meijän perään odottamaan vuoroa. Noh, Mikko tuli tankkauksen jälkeen autoon ja repesi nauruun. Oli kuulemma tää nuori nainen (joka muuten oli blondi. Hiustenvärillähän ei ole osuutta asiaan) kattonu meijän autosta mallia ja ajanu perään samanlailla. Siinä vaiheessa Mikolla oli pokassa pitelemisitä kun se huomasi, että se nainen on jälleen ajamassa väärinpäin tankille. OIKEASTI. :D Me ajettiin tankilta pois ja jäätiin seuraamaan miten tilanne meni. Noh, nainen huomasi olevansa väärinpäin ja lähti taas ajelemaan autolla ympyrää bensatankille. Me ei kestetty enempää, vaan piti jatkaa matkaa. Ois varmaan kuoltu nauruun. :D Kai se raukka meni kattomaan joltaki seuraavalta mallia.

Nyt unille ja huomenna nukun piiiiiiitkään. Vapaapäivä. Ihanaa. :)

Terveisin Jenni

P.S: Kaikki jotka nauraa että tuo taukki ei tiiä miten perfektionisti kirjoteitetaan, niin tiedän mää. Siitäs saitte. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti