maanantai 17. maaliskuuta 2014

Totuuksia

Pöö.

Teen tälläsen tyhmän teinijutun. 10 asiaa minusta, joita ette ehkä tienneet ja joista oon mielissään! Että pitemmittä puheitta, tässäpä on:

1. Omistan auton. Autoni on sellainen Poloinen. Se on aina rikki ja sen kanssa elämä on aika yllätyksellistä. Talvisin se saattaa tehä mutkassa sen, että heittää vänkärin oven auki. Se ei tee sitä, jos ajat kaverin kanssa, mutta jos ajat yksinään ni tottakai se sen tekee! Siinäpä onkin sitten kiva ajelle ja kurottautua vastakkaisen puolen oveen ja vetää sitä kiinni. Olen siis todella venyvä ja taipuisa!



2. Olen käynyt opiskeluiden kautta kahteen otteeseen ulkomailla. Lukiossa olin mukana Comenius - projektissa, jossa teimme oppilasvaihdon Saksaan ja hoitsukoulussa suoritin yhden harjoittelun Espanjassa. Tykkäsin molemmista projekteista tosi paljon. Minulla kiinnostaisi hirveästi lähteä ulkomaille vaikka töihin! Amerikassa minulla asuu sukulaisia ja niiden luokse on tarkoitus mennä joskus, piti mennä jo viime kesänä, mutta Mikko saikin töitä. Sinne kun mennään, niin siellä ollaan sitten pitemmän aikaa.


3. Osaan muokata kuvia tosi hienosti. Kesällä 2012 (kai se oli sillon?) pääsin mukaan suomalaisen elokuvan tekoon. Olin avustajana Miss farkku-suomi elokuvassa ja esitin festariyleisöä ihanalla 70 - luvulla. Koko päivä meni muutaman minuutin kuvauksissa ja olihan se kyllä aika siistiä! Kaikki maskeeraus, uusintaotot, kuvaukset.. mahtava kokemus. Kaiken huipuinta oli kun näki ittesä valkokankaalla! :)

Tuosta videosta minut voi bongata jos tunnistaa ;)



4. Heh, oon ollu muutoinki "elävässä kuvassa". Tehtiin tuossa yks vuosi Iso-Syötteelle mainosvideo. Esitän siinä Musti-poroa. Vähänkö oli lystiä ja kauhiat paineet ku piti puhuakkin ihan vuorosanoja :D

Tässä mainosvideo , huomatkaa erityisen hyvät laskutaitoni.. :D

Niin ja joo! Olinhan mää katutanssienkin mainosvideolla. Haha. Tässä siihen linkki.


5. Osaan kehittää riidan pienen pienestä aiheesta. Saan siitä aikaan oikein katastrofin. Oon tosi hyvä siinä. Yksikin ilme, sana, katse ja TSÄDÄM, meikä vetää herneen nenään ja siinä sitä sitte ollaan. Minun kanssa pittää osata tulla toimeen ja minua pittää ymmärtää. Oon vähän vaikia luonne. Oon tosi kilpailuhenkinen ja jos häviän lautapelissä ni nukun sohvalla, tai sitte se vastapuoli nukkuu. Minä en tosin häviä koskaan.


6. Oon valmistunu ammattiin. Se oli aika outo päivä. Tuntu siltä, etten osaa ja tiedä mitään. Tässä sitä nyt ollaan kuitenkin työelämässä ja mietitään jo toista ammattia. :D

Lähihoitaja

7. Niin ja onhan minulla Mikko. Oon ihmetelly että onko siinä jotain vikaa ku se jaksaa katella tämmöstä emäntää vuojesta toiseen ? Ihme tyyppi. En halua tästä sellasta lässynlää-päivitystä ni sanon pienesti ja sievästi että Mikko on just hyvä. ;)


8. Oon osallistunu Street SM - kisoihin. Joo, jankkaan aina tästä mutta ku oon siitä niin mielissään! Vähä oli siistiä. Aikasemmista postauksista voi löytää meidän kisavedon ja muutenki mietteitä tanssista ja reeneistä. :)



9. Minulla on tyhmiä tapoja. Hytkyttelen aina jalkoja ja irvistelen. Kuorsaan myös isoon ääneen ja jätän kamppeeni aina sinne missä oon kulkenu. Kuullostan oikealta ihannenaiselta. Semmonen mä oon.


10. Näytän yleensä idiootilta.

Mukavaa päivää!

Terkuin Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti