sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Aito raskaus yllättää sut vielä kerran!

Terppa kaikki :)

Heh, viime postauksessa lupasin että kirjotan tämän kuun aikana vielä toisen postauksen. Mitä lähemmäs on kuun loppua menty, sitä enemmän mulla on ollu päivittäin kävijöitä... tuli niin huono omatunto että kai sitä pitää kirjoittaa jotain :D

Viikko sitten juhlittiin Syötteellä Saraa kun sillä oli synttärit. Tilattiin sille Juha Tapio keikalle ja silleen. Perusmeininki. Meillä on aina tällääset vaatimattomat pirskeet. Ens kesänä minun synttäreille on jo tilattu Soilwork, Anna Abreu, Volbeat, Cheek, Elastinen, Apulanta.. onhan noita.

Ei vaan siis Syötteellä esiinty Juha Tapio ja samalla iltaa oli synttärijuhlat ni lähettii sitte kattomaan Juhaakin. Niin ja kesällä on tulossa Qstock, jos joku ei tajunnu. Siellä kaikki juhlii minua! Eiku? :D

Tässä on tosi hyvä ja tarkka kuva keikasta. Porukkaa oli PALJON. Saralla on paljon kavereita ;D

Sara oli tehnyt itselleen kakun. Joo, kyllä me ollaan ihan 26 vuotiaita. (Huvittavaa on se, että mulla piti juhlissa kysyä muilta, paljoko Sara täyttää. En tiennyt. :D)


Ai niin, tuo otsikko. Alunperin oon kuullu, että Juha laulaa siinä biisissä noin: "Aito raskaus yllättää sut vielä kerran, vähintääkin kerran" ja mietin itekseen että onpa ihmeelliset sanat. RAKKAUS. Rakkaus yllättää. Joo. Näinhän se meni. Fiksu olen. :D

Nymmää nautin vapaasta sunnuntaista. Eilen juhlittiin Tiinaa, jolle sen mies järkkäs yllätyspippalot. Oikiasti, voisko tuosta miehestä ottaa mallia, VINK VINK? Sinä mies, joka luet tätä, järjestä heti naisellesi jokin yllätys! 

Nymme kokkaillaan vähä evästä!

Kirjotan seuraavan postauksen vasta ens kuussa! ha!




Terkuin Jenni

P.S: Mulla vähän huvittaa ku kaikki luulee tuon otsikon takia että minä kerron vauva-uutisia. HAHA. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti