tiistai 29. lokakuuta 2013

Niko Saarinen Oulussa :)


Niin. Joo. Luen Niko Saarisen blogia (se on se bb-niko, tai no pittää kai sanoa bb-homppeliniko, ni kaikki varmasti tietää :D) ja siellä tämä mainitti tulevansa Oulun Glitteriin fanitapaamiseen. Mulla alko heti levitä hymy kohti korvia ku vihdon ja viimein nään sen livenä. Mutta. Tässä oli suuri Mutta. Tiedän, ettei kukaan täysissä järjissä oleva kaverini lähtis Nikoa kattomaan. Yksin voisin toki mennä joo, mutta sitten olisin ainut, jolla on jo karvoja ja joka ei hoe sanaaa IHQUUU. Okei, ehkä hieman kärjistin.

Laitoinkin noilla kriteereillä facebookkiin hakuilmoituksen hyvästä seurasta ( nyt kuullostan jo siltä että olisin hakenu deittiseuraa). Olin ihan mielissää, kun pelikaveri Sara ilmottautui mukaan!

Ku pääsin Glitterille, nii huomasin että muutama muuki oli halukas näkemään Nikon. Jonoa oli ja koko fanitapaaminen oli kadulla. Niko ei varmaan hoksassu, että Oulun Glitter on niin pieni, että siellä sisällä ei kauheena mittää fanitapaamisia järkkäillä. Raasu, etelän hetelmä, meinas ihan paleltua meijän Oulun ilmastossa. Käväsi se aina välillä lämmittelemässä sisällä.. siksi jonotus vähän kestikin, muttei se mittää haitannu :)

Me jonoteltiin puolisen tuntia, ja sitten juuri ennen h-hetkeä iski sellanen pikkutytön paniikki. Kyllä, juuri sellainen "apua mitä mä teen, mitä mä sanon, se kattoo mua mä kuoleeeeeen" - paniikki. No okei, kärjistin taas hieman. Tykkään kärjistellä asioita ja heittää mukkaan lapin lissää. 8)

No enivei. Niko valitti että se paleltuu, mutta silti se jakso faneille hymyillä ja poseerata kuvissa. Tosin sen hymy näytti siltä että "vittu mä niin lähen himaan täältä", mutta väliäkö sillä, sellanen niko on!

Tässä kuvia:

Nikon kans rupattelua SÄÄSTÄ. "ehhee, onko kylmä - Joo on". 

Nimmarin kirjotusta :)

Pics or didn't happen!


Kiitos Niko. Oli kiva nähä. 

Ai niin, ei oltu ainoat täysikäset jonossa.

Terkuin Jenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti