maanantai 20. heinäkuuta 2015

Ratsailla

Heippatihei!

On taas kulunut aikaa viime kerrasta, anteeksi. Tulettekin saamaan nyt kunnon postausoksennuksen eli monta postausta peräjälkeen! :)

Oon nyt kevään ja alkukesän ollut ratsastuskurssilla ja tänään oli viimeinen kerta. Miten 2,5 kk meni näin nopeasti? :o

Aivan loistava kurssi. Oon aina istunu hevosen selässä väärin ja jopa ohjannut sitä väärin! Kyllävain, sekin voi olla tämmöiselle fiksulle naikkoselle liian haastavaa. Oon kyllä aina osannu vetää ohjista oikeaan suuntaan, mutta oon hölmönä käyttäny väärän puolen jalkaa. Saipa se ratsastusopettaja ainakin kertaalleen hyvät naurut ku minä uksin siellä selässä että "miksei tämä käänny?" ja ku se vastasi, että "mikäs siinä, kun käännät sitä väärään suuntaan". Oho. Hupsista suatana. :D

Parasta oli silloin, kun ratsasti semmosella uppiniskasella hevosella ja sai sen menemään niinkuin ite haluaa. Hemmetin uhmaikäset. Niinku töissä ois ollu! ;)

Eniten mää tykkäsin semmosesta heposesta ku Wilma. Se tykkäsi mennä lujaa ja oli kuitenkin tottelevainen. (Mitä nyt ensin piti vejättää Jenniä 100 - 0 ja mennä laukkaa koko kentän ympäri koska se on vaan niin kivaaaaaa!).

Tallina oli Jäälin talli. Mukava ilmapiiri ja osaava opettaja. Siitäpä se hyvä ratsastuskurssi on tehty. :)

Minä ja jukuripää Vikke

Terkuin Jenni

Pakko lisätä, että ite en oo takasuojia kiinni laittanu! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti