torstai 2. heinäkuuta 2015

Kaasoilua jälleen

Anteeksi tämä hiljaisuus. Yritän skarpata!

Kävin eilen taas kaasoilemassa. Näitä kaasoilukertoja ei kauheasti ole ollut, kun morsian ei ikinä vaadi tekemään mitään :D No, onneksi tulevat polttarit ovat pitäneet minun työn touhussa ;)

Käytiin siis kirkkoharjoituksissa. Oli hieman erikoista, että harjoitukset tehtiin eri kirkossa, missä häät tulee olemaan. Tuossa oli lyhempi käytävä ja onhan ne kirkot muutenkni erilaisia. Minä varmaan sitten kävelen väärään päähän kirkkoa ja unohdan ottaa kimpunkin!

Kaasolla on tapana puhua kirkossa, ja meillä sen tekee toinen kaaso. Eheeei minua voisi kuvitellakaan puhumaan rakkaudesta häissä kirkkoon! Pikkusen liikaa herkälle ihmiselle.Tai no, eikö se ole osaltaan kaunista, että jollakin ottaa niin paljon tunteisiin? :)

Niin ja kuten arvata saattaa. Minä pillitin. Minulla tuli kyyneleet hääparin harjoitellessa alttarilla. Harjoitellessa!

Terkuin Jenni

2 kommenttia:

  1. Saa se vähän itkettääkki. Itsellä lähinnä oli perhosia täynnö mahanpohja kun siinä alttarilla oli. Hurjaa ☺

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista