sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Nykyajan nuoriso ja hakaristit

Mooi!

Mulla oli pitkästä aikaa ihan kokonaan vapaa viikonloppu. Mahtista. :)

Käytiin Mikon kanssa kattomassa perjantaina Ainoat oikeat, ja mentiin vähän sillä ennakkokäsityksellä että tuloillaan on jotain "lässynläätä", mutta ei se ollu. Se oli oikeasti aika hyvä, en muista millon viimeeksi oon nauranu niin paljo suomalaiselle elokuvalle. Tai no, Kulman pojat oli aika kova kans. Sen oon kattonu varmaan 8 kertaa.


Sitte mentiin Amarilloon syömään Mikon työpaikan kunniaksi ja olihan se hyvvää! Jälkkäriksi otettii viskijäätelöä ja olihan se pahhaa! Hrr. Iltaa jatkettiin sitte kahestaa meillä.

Lauantaina meillä oli minun kaverin Katin ja sen miekkosen uuden asunnon tuparit, minun synttärijuhlat, katin synttärijuhlat ja joulu. Joo, me nähään tosi usein, eikös? :D Vaiheltiin siinä sitten lahjoja ja ihasteltiin niiden uutta kotia. Ihana puutalo, vanha ja tunnelmallinen. Tuli itsellekin hinku hankkia oma koti.

Juteltiin siinä sitten porukalla lauluista ja meikähän on luullu sen nykyisin pinnalla olevan biisin "Voitolla yöhön" menevän osimoilleen näin: "voit olla yöhön, voit olla työtön". Oon luullu sitä joksiki seuranhakubiisiksi. Hyvä minä.

Nin ja sain taas loistaa. Oon oikeasti jo niin vanha, että oon pudonnu kelkasta näitten nykyajan nettijuttujen osalta. Tiedän facebookin joo. Juhlissa yks Nanna opetti mulle mikä on Instagram. Fiksuna sitte kerroin tietämykseni Twitteristä. Tietämykseni? Alotin puheen sillai fiksusti, että mikä se on se nykyajan juttu ku kaikki nuoret käyttää niitä hakaristejä ja joitaki sanoja siihen perään?

Hakaristi. Kiitos muiden, opin että kyseessä on risuaita eli hästäk. Tai jotain? Mutta onhan se kiva olla aina juhlissa naurunaiheena, olipa meillä hauskaa ainaki! :D Eiku hei, pystykö siellä Twitterissä ees laittamaan noita "hakaristejä" vai oliko se sittenki Instagrammissa? (Olen kuunnellut toooosi hyvin)

Lopetin muuten sen salilla käynnin. Joo tiedän, ei saa nauraa. Ehkä joskus koittaa minunki aika ;) Reeniä on kuitenki nyt ollu enemmän, ku ollaan omalla crewillä tanssittu. Reenikertoja on lisäilty ja hyvää matskua tulossa. Saapa nähä saadaanko me SM - kisoihin jottai aikaseki, tarkotus ois. ;)

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti