sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vauvareeniä. Eiku siis vauva ja REENIÄ!

Heippa!

Oli pakko kirjottaa otsikkoon isolla tuo reeni. Minä - ihminen joka ei ikinä koskaan käy salilla, olin tänään SALILLA. Kyllä. Juuri minä. Käväsin vetämässä sen personal trainerin järkkäämän sarjan ekaa kertaa läpi. Sain heti siellä kavereitakin. Jotkut nuoret miehet tuli laittamaan mulle painoja ja säätämään laitteita. Haha.

Enkä ees tehny mittää perusalottelijoiden kämmejä. Yhesti menin istumaan rikkinäiseen laitteeseen ja mietin että miten hitossa tää toimii. Ei toiminu. Lähin pois. Myöhemmin huomasin, että siinä oli lappu, jossa luki että korjaaja tulossa. Joo. Onneksi kukaan ei kai huomannu, paitsi jotku pienet kikattavat teinitytöt, jotka sai hyvät naurut. Joo. Salilla käynti on hauskaa!

Niin ja minä sitten kattelin niitä nuoria miehiä ku ne reenas ja samalla täytin vesipulloa. Ne sitte tuijotti takaisin ja menin ihan hämilleen ja sain sen pullon onneksi samalla täyteen. Noh, laitoin hanan kiinni ja korkin päälle. Sitte puristin kädessä sitä pulloa ja oletin, että se korkki on kiinni. No ei ollut. Vesi lensi kaaressa siihen lattialle. Miehillä hymyilytti. Minulla ei. Lähin tekemään innokkaana (Lue: raivoisana) penkkipunnerruksia.

Että kyllä. Meikä kokee nyt tämän "iik, olen ekaa kertaa salilla" - vaiheen ja hihittelen siellä ihan tyhmänä. Lisää komelluksia odotettavissa.

Reeneistä tuli kans mieleen, että alotin vihdoin ja viimein tanssitunnitkin. Käväsen nytten Teemun street- tanssissa Haukiputaalla kerran viikossa + tietty oman crewin reenit, jotka on ollu syksystä asti. Oli kivvaa käyä pitkästä aikaa jonku toisen ohjaamalla tunnilla. Niin ja sekin vielä, että nuo tunnit keväälle maksaa vaan 40 e. Tämä jos mikä on halpaa, jos aletaan puhumaan tanssituntien hinnoista.. ;)

Käytiin Mikon kans lauantaina kattomassa sitä minun hyvän ystävän Tiinan ja Arin vauvaa. Voi että se oli pieni! Suloinen! Ihana! Melkein tuli itelle vauvakuume, mutta ei kuitenkaan. Mulla on hyvä lääkitys sitä vastaan! ;D

Nyt rahkaa syömään. Adios! :)

Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti