perjantai 30. lokakuuta 2015

Syödään vaikkua!

Moikka!

Se ois taas Halloweenin aika. En ole koskaan ollut mitään " Karkki vai kepponen "- tyyppiä, mutta kyllä kunnon naamiaiset pitää aina järjestää!  Tänään juhlimme poitsun kerhossa. :)

Jokainen sai tuoda mukanaan jotain herkkua. Minä halusin kokeilla jotain uutta ja löysin netistä hauskan idean. Ei muuta kuin kokeilemaan!

Eli poitsun korvavaikut, olkaas hyvä:


Nuo näytti niin ällöttäviltä, että oli pakko testata. Puistattaa ajatuksin, että tuommoinen pitäisi syödä..

Noissa on siis pieniä vaahtokarkkeja ja sulatettua Omar - karkkia. Niin ja näytti ne kerhossa maistuvankin pienten alkujärkytysten jälkeen ;)

Niin, sitten ne naamiaiset. Mitä ihmettä me laitetaan päälle? Ajatuksissa liisi jo minä hoitsupuvussa ja poitsu olisi minun vaarallinen avohoitopotilas  - äänekäs ja omapäinen. Saattaa käydä käsiksi ja työntää sormet silmään. Saattaa myös varastella tavaroita ja syödä sukkasi. Mietin jo tatuointeja ja arpien piirtämistä, kunnes muistin kaapissa olevan tiikeripuvun. Ehkä se tiikeri ois sittenki parempi, nii ei kukaan pahoita mieltään :D



 Pieni tiikerimme <3

Minulla itsellä oli jo legendaksi muodostunut nallepuku. Tällä kertaa olin tiikerin kaveri Nalle Puh, joka oli ollut ulkomaanreissulla. On nimittäin sen verran tumma tuo nallepuku, että oli pakko keksiä jotain ;)

Hauskaa Halloweeniä! Juhlikaa kohtuudella ja paljastakaa luurangot kaapista. EHE EHE.

Terkuin Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti