sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Earth hour ja mennyttä viikkoa

Tänään oli suuri päivä pienelle Jennille.

Olen asunut monessa (näin äkkiseltään laskettuna 9) asunnossa elämäni aikana. Siis sen jälkeen, kun muutin kotoa pois. Olin itseasiassa aika teini kun lähdin omille teille, 15 vuotias. :)

Asuin ensin muutamissa kämpissä Pudiksella ja sitten muutin vuodeksi Rovaniemelle. Siitä sitten hilpasin Ouluun. Eniten lämpimiä muistoja on Rovaniemeltä. Ei nyt sinällään siitä soluasunnosta, mutta itse kaupunki oli nam. Sinne vielä joskus.

Kertaakaan ei kuitenkaan ole käynyt sitä, mitä tapahtui tänään. VIRPOJIA! Siis minun kotona käy virpojia! OOO!

Varauduin jo hyvissä ajoin karkkikasalla. Okei, en ois halunnut jakaa karkkia koska se ei ole terveellistä, MUTTA haluan nähdä lapsia ovellani myös ensi vuonna. En halua olla se "hyi tuo antoi porkkanoita" - tyyppi.

I'm ready!

Ensimmäiset virpojat tuli jo aamusta ja voi niitä raukkoja. Mulla alkoi herkistää, koska a)ovellani ei ole ollut ennen virpojia, b)ne oli noidiksi pukeutuneita pikku poikia, c)ne oli niin söpöjä, d)ne osas koko lorun ihan ulkoa, e)ne anto minulle sen vitsan!. Vähänkö ne katto pitkään ku minä märräten kysyin , että haluaako ne kinderiä. Tämän episodin jälkeen meidän ovella ei käyny pariin tuntiin ketään. Mää veikkaan, että maineeni "hulluna munanaisena" kiiri pikkunoitien korviin. :D

Tämän kaksituntisen aikana odotin virpojia kuin joulupukkia. Yritin Mikollekkin sanoa, että mee tuonne tienvarteen ja huutelemaan että "tulkaa lapset tänne, mulla on teille karkkia!", mutta jostain syystä se ei kuulostanutkaan enää niin hyvältä idelta kun sen sanoi ääneen. :D

No kuitenkin, nyt on maljakko täynnä ihania pajunvitsoja ja Jenni on yhtä kokemusta rikkaampi. ^^

Eilen vietettiin Mikon kanssa earth houria. Tässä infoa. Pelattiin sen aikaa kynttilänvalossa Carcassonnea. Se oli huono idea. Hävisin. Nukahin sohvalle kesken mökötyksen. :D 


Kävästiin myöskin Koitelissa koko perheen voimin tällä viikolla. 





Ja tehtiin yks päivä tosi hyvät hampparit! (Miten niin terveellinen elämä ja rantakunto 2015? :D )


Juhlittiin myös ihanan Tiinan synttäreitä! Se sai yllärinä jättipitsan. Tuo lukuhan on toki 22, pitsamestareilla tuli kämmi ;D



Tässäpä oli niitä ja näitä!

Jenni


2 kommenttia: