torstai 11. tammikuuta 2018

Kärppiä, pakohuoneilua ja arvonnan voittaja

Moikkis!

En ole ehtinyt vielä paljastamaan arvonnan voittajaa, joten tämän postauksen lopussa se vihdoin selviää. Stay tuned!

Meillä on alkanut vuosi oikein mukavasti. Kummipoika oli loppiaisviikonlopun meillä, ja kerettiin jälleen tehdä jos jonkinmoista. Skibbokortit sai kyytiä! Minulle ehkä mieleenpainuvin kokemus oli kärppäpeli. Jovain, asun Oulussa enkä ole vielä käynyt kärppäpelissä! Nyt on aukko sivistyksessä paikattu.

Kärppäpelissä sain paljon katseita. Huusin ja kiljuin. Kärppien saadessa ekan maalinsa, innostuin niin että potkaisin edessä olevaa selkään. Niin ja olin tosiaan ihan selvinpäin. Että terve vain! :D

Niin ja aivan huippua, sain viedä kummipojan minun himojen äärelle. Nimittäin pakopeliin! Mentiin Exit room Ouluun ja tällä kertaa kohteena oli temppelin kirous. Tehtävänä oli etsiä kristallipääkallo temppelistä ja paeta sen kanssa. Me päästiin pakenemaan! 15 minsaa jäi vielä aikaakin. Parasta on se, että kummipoikakin tykkäsi :)

Tällä viikolla meillä alkoi jälleen päiväkotihulinat. Poitsu palasi hoitoon ja neiti käy minun kanssa perhekerhossa. Äitiyslomakin loppuu kohta, mutta olen kotona ainakin elokuuhun asti. Nyt jos jollain on ylimääräistä rahaa, niin saa laittaa tulemaan!


Sitten arvonnan tuloksiin. Tai no ei se varsinaisesti arvonta ollut, vaan kilpailu. Sain jopa oikeita vastauksia, hyvä te! Itselleni tuo arvoitus oli helppo, sain sen nimittäin ykkösellä oikein.. mutta ideana kiva :)

Arpaonni osui oikein vastanneeseen..

.. Lauraan! Onneksi olkoon! Laitan sinulle mailia tulemaan :) 

Tässä Lauran vastaus:

Hei! Kiva blogi sinulla. Nauratti tuo joulupukkihomma, meillä myös esikoinen aikanaan vetäisi koko parran alas, sillä erotuksella että isompi ehti nähdä. Olihan siinä vähän selittelemistä :D pakopelit on minullekin lähellä sydäntä ja mahtava tuo idea käyttää sitä lahjassa, taidan kopsata ja käyttää itsekin! Minun vastaukseni on 301, mutta en tiedä haluanko enää herkkuja :D hyvää uuttavuotta sinulle! "

Palkinnoksi lähtee laatikko suklaa Omareita ja jokaisen joulun kirous: Pandan suklaakonvehtirasia. Nautippas Laura herkuista tai anna ne jollekin :D


Mukavaa talvea kaikille! Toivottavasti eteläänkin saadaan lunta :)

Jenni



1 kommentti:

  1. Hei vau! Kiitos tuhannesti, kerrankin minä voitin jotain! Arvoitus oli aika helppo, oon samaa mieltä :) Mukavaa päivää!

    VastaaPoista